اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هیات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که به سوریه سفر کرده، از ساختمان 11 طبقه تجار ایرانی در منطقه آزاد دمشق بازدید کرد.ساختمان تجار

هیات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که به سوریه سفر کرده، از ساختمان 11 طبقه تجار ایرانی در منطقه آزاد دمشق بازدید کرد.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، علی رضا اشرف دبیر کل اتاق ایران، کیوان کاشفی رئیس کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه و محمد رضا کرباسی معاون بین الملل اتاق ایران در این بازدید که بعد از ظهر روز دوشنبه انجام شد، حضور داشتند.

کیوان کاشفی کههماهنگی جهت خرید و تجهیز این ساختمان را بر عهده داشته در گفت و گو با «پایگاه خبری اتاق ایران» گفت که 3 طبقه از این ساختمان کاملا تجهیز شده و انتظار می رود که در طول این سفر به طور رسمی افتتاح شود.

کاشفی گفت: این ساختمان می تواند مرکزی باشد برای دفاتر تجار و شرکت های بازرگانی ایرانی که قصد دارند در سوریه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: این ساختمان همچنین می تواند مرکزی برای تمرکز فعالیت های اتاق ایران و به ویژه اتاق مشترک ایران و سوریه باشد که امیدواریم از این طریق بتوانیم شاهد توسعه روابط تجاری میان دو طرف باشیم.

به گفته کاشفی، واقع شدن منطقه آزاد تجاری دمشق در نزدیکی مرکز این شهر از مهم ترین ویژگی های این منطقه است.دمشق

کیوان کاشفی در سفر تجاری به سوریه:
روابط تجاری تهران و دمشق تا 5 برابر ظرفیت افزایش دارد. کاشفی با اشاره به اینکه سطح روابط تجاری ایران و سوریه تنها 200 میلیون دلار است، گفت: «با توجه به تمام داده ها، اصلا دور از دسترس نیست که حداکثر ظرف یکی دو سال به سطح یک میلیارد دلار در سطح تبادلات تجاری برسیم. در مدت محدودی که کمیته اقتصادی ایران سوریه شکل گرفته، شاهد استقبال بسیار گسترده ای از طرف شرکت های بزرگ ایران بودیم که بتوانند فعالیت هایشان را در سوریه آغاز کنند.

منبع:پایگاه خبری اتاق ایران

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بهروز جاوداني:
با سلام و خسته نباشيد من در سالهاي ٩٠ و ٨٩ تو سوريه بوده ام و لوازم استوك ماشين خريد ميكردم و از بازار اونجا جهت تامين نياز لوازم صنعتي اونجا خبر دارم و خيلي دوست دارم و علاقه دارم داخل دمشق فعاليت كنم و بتوانم يك كار قشنگ از بابت فعاليت اقتصادي انجام بدم و براي تامين نياز دمشق آماده همكاري مي باشم و حاضر. به انجام وظيفه مي باشم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>