اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اورتان

شرکت استال (Stahl)، سری جدیدی از پلی اورتان های مبتنی بر کربن تجدیدپذیر با نام NuVera را راه اندازی کرد. این سری از محصولات جایگزین مواد شیمیایی پایه نفتی می شوند و گزینه های تجدیدپذیری را تولید می کنند که به تولیدکنندگان مد، کفش، اثاثیه، مبلمان و بسیاری دیگر از محصولات مصرفی این امکان را می دهد تا اثرات زیست محیطی تولیدات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

این شرکت برای گسترش محصول خود و با هدف تجاری سازی تولید بلوک های کربنی تجدیدپذیر (renewable carbon based building blocks)، شروع به همکاری با شرکای بزرگ کرد. این بلوک ها امکان تولید پلیمر پلی اورتان بر پایه بیومس یا کربن جذب شده (captured carbon) را فراهم می کنند.

اوه سیبجنز، مدیر گروه پوشش ها و پلیمرها، گفت: " Stahl به عنوان یکی از بنیانگذاران طرح کربن تجدیدپذیر، متعهد شده است که با توسعه راه حل های مبتنی بر کربن تجدیدپذیر، از تأثیرات زیست محیطی صنعت ما بکاهد. با تولید موفقیت آمیز NuVera، ما در حال سرعت بخشیدن به راه حل های پایدارتری هستیم که تولیدکنندگان را قادر می سازد تا خواسته های مشتریان خود برای محصولات با کیفیت بالا و با دوام را تامین کنند."

محصولات NuVera از زیست توده گیاهی مانند روغن های گیاهی یا قندها به دست می آیند. علاوه بر این، این محصولات می توانند از دسته سوم مواد اولیه تجدیدپذیر - کربن جذب شده - ساخته شوند که در آن CO2 آزاد شده از فرآیندهای صنعتی گرفته شده و به عنوان ماده اولیه تولید بلوک های پلیمری استفاده می شود.محصولات NuVera را می توان در کاربردهای مختلف پوشش دهی از جمله فرمولاسیون های پوشش زیرین و رویه، رزین های PUD و چسب ها استفاده کرد.

این سری از محصولات از چهار اتصال دهنده رزین پلی اورتان تشکیل شده است که به صورت دیسپرسیون های پایه آب بدون حلال در دسترس هستند. استال در حال کار روی تولید محصولات جدید، از جمله لینک های متقابل (بدون حلال) و جامد برای تقویت نمونه کارهای NuVera می باشد. همه محصولات NuVera از آخرین استانداردها و مقررات، از جمله ZDHC Version 2.0 Manufacturing Restricted Substances List (MRSL) پیروی می کنند و در نیمه دوم سال 2021 وارد بازار خواهند شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>