اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بازیافت

انجمن صنعت پلاستیک (PLASTICS) و بازیافت کننده پلاستیکUltra-Poly با موفقیت فرایندی را برای جمع آوری و بازیافت پوشش های پلاستیکی سپر اتومبیل آزمایش کردند. طبق مطالعه موردی منتشر شده در اول مارس، این فرآیند می تواند سالانه تقریباً یک میلیون پوند پلاستیک را از محل دفن زباله منحرف کند.پلی الفین های بازیافتی، 85 تا 90 درصد از انعطاف پذیری و ارتجاعیت موجود در مواد بکر را دارا می باشند که آن ها را برای استفاده در بسیاری از کاربردها ایده آل می کند.

فناوری Ultra-Poly به جمع کننده ها و مصرف کنندگان برای جمع آوری و پیش پردازش متکی نیست و روکش های دست دوم مستقیماً از فروشگاه های قطعات بدنه جمع آوری می شوند، جایی که سپرها از اتومبیل برداشته و اجزای قابل استفاده مجدد آنها بازیابی می شوند.مزیت دیگر تحویل سپرها از فروشگاه ها این است که جریان پیوسته تامین مواد تضمین شده است و هر فروشگاه قطعات بدنه می تواند تا 30 پوشش سپر اسقاط شده در هر ماه تحویل دهد.

فروشگاه ها نیز با این روش به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارند و نگرانی از اینکه قطعات آسیب دیده تعمیر شده و دوباره فروخته شوند از بین می رود. تونی رادوشوزکی، مدیرعامل PLASTICS گفت: " این مطالعه یک پیروزی برای فروشگاه های قطعات بدنه، بازیافت کنندگان، تولیدکنندگان و محیط زیست است. باعث افتخار ماست که با همکاری شرکت های نوآورانه ای مانند Ultra-Poly به دنبال روش های جدید برای از بین بردن زباله های پلاستیکی، تهیه منابع جدید مواد ارزشمند و گسترش قابلیت ها هستیم، که این به معنای مشاغل بیشتر در بخش بازیافت است. "

مطالعه Ultra-Poly بخشی از برنامه جدید PLASTICSبا نام New End Market Opportunities (NEMO) است که سراسر زنجیره تامین پلاستیک را در زمینه ایجاد روش های جدید برای بازیابی، بازیافت و استفاده مجدد از محصولات پلاستیکی متمرکز کرده است.

پاتریک کریگر، مدیر پایداری و مواد PLASTICS افزود: "NEMO درباره دور کردن پلاستیک از محل دفن زباله یا محیط زیست و نگه داشتن آن در بازار است، جایی که می تواند باعث رونق معیشت بیش از یک میلیون نفر از افرادی شود که در این صنعت مشغول به کار هستند."

شرکت پنسیلوانیایی Ultra-Poly، دارای پنج کارخانه است که از پلاستیک های بازیافتی طیف وسیعی از رزین های ساخته شده از پلی پروپیلن و پلی اتیلن را تولید می کند. این شرکت همچنین خدمات بازفرآوری دورریز واحدها در چندین صنعت مختلف را ارائه می دهد. سپس از رزین پلاستیکی بازیافتی در کاربردهایی مانند کیسه های پلاستیکی، قطعات قالب گیری تزریقی، اجزای اکسترود شده و قطعات ساختاری بزرگ استفاده می شود. Ultra-Poly با ظرفیت تولید سالانه بیش از 250 میلیون پوند، در حال حاضر یکی از بزرگ ترین بازیافت کننده های پلاستیک در آمریکای شمالی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>