اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرم

چرم اشبالت مزایایی دارد که عمده ترینش قیمت پایین آن می باشد. به عنوان مثال قیمت مبل ساخته شده از چرم اشبالت حدود یک دهم قیمت همان مبل با چرم طبیعی است، بنابراین برای مشتریانی با بودجه کم که تمایل به داشتن مبلمانی با ظاهری همانند چرم طبیعی می باشند بسیار مناسب است. ضمنا علیرغم تشابه ظاهری این چرم با چرم طبیعی، شفافیت و براق بودن سطح آن نظر خریدار را بسیار به خود جلب می نماید، ضمن آنکه ظاهری بسیار شیک دارد.

علیرغم ظاهر شیک و براق چرم اشبالت نو، این ظاهر دوامی ندارد و پس از چندین ماه استفاده کدر می شود. به علت کیفیت پایین آن در مقایسه با چرم طبیعی چندان انعطاف پذیر و با دوام نمی باشد، به طوریکه در اثر استفاده ترک و خشهایی بر روی سطح این چرم ایجاد می گردد که با گذشت زمان عمیق تر می گردند. ترمیم و بازسازی این سطوح آسیب دیده بسیار سخت است.

چرم اشبالت در تماس با خاک، مواد چرب و عرق بدن بسیار آسیب پذیر است. به هیچ عنوان از مواد پاک کننده چرم طبیعی همچون واکس و یا روغن، برای تمیز نمودن آن نباید استفاده نمود. در ابتدا و به هنگام خرید مصنوعات این چرم می بایست ماده ای به نام محافظ چرم اشبالت بر آن زده شود تا از چسبنده شدن سطح آن جلوگیری گردد.

سطح این چرم با مواد تمیز کننده خاص این چرم بایستی به طور مرتب پاک شود تا تمام چربی های بدن از روی آن زدوده گردند، زیرا این چربی ها باعث تخریب سطح چرم و ترک خوردن آن می شوند.در نهایت می توان گفت که چرم اشبالت برای کسانی که طالب دوام، انعطاف پذیری و کارآیی بالا از محصول خریداری شده می باشند گزینه مناسبی نیست و باید به هنگام خرید دقت کافی نمایند، زیرا ممکن است به علت ظاهری مشابه با چرم طبیعی، برخی از فروشنده ها آن را به عنوان چرم طبیعی به خریدار عرضه کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>