اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلیمر

پلیمرهای امولسیونی توسط پلیمریزاسیون و به دنبال آن امولسیون مونومرهایی مانند استایرن و بوتادین و برخی از کومونومرها مانند وینیل استات تولید می شوند.از پلیمرهای امولسیونی در تولید رنگ و پوشش و با هدف بهبود کیفیت رنگ، کاهش حساسیت به گرما و توانایی های خودترمیمی استفاده می شود. با توجه به رشد تقاضا برای رنگ های با کیفیت، تولیدکنندگان از پلیمرهای امولسیونی در مقیاس وسیع برای افزایش ارزش به محصولات خود استفاده می کنند.

تقاضای زیاد صنعت رنگ و پوشش، تقاضای پلیمرهای امولسیونی را در چند سال گذشته برانگیخته است. از پلیمرهای امولسیونی در پردازش انواع رنگ ها مانند اتومبیل های OEM و پوشش هایی مانند پوشش های معماری، پوشش های تزئینی و سایر پوشش های صنعتی استفاده می شود.همچنین، رشد بازار جهانی پلیمرهای امولسیون با افزایش تقاضا برای لوازم الکترونیکی منعطف و قطعات الکترونیکی چاپی در سراسر جهان صورت می گیرد.

آسیا و اقیانوسیه (به خصوص کشورهای در حال توسعه مانند چین و هند) سهم عمده ای از بازار جهانی پلیمرهای امولسیونی را به خود اختصاص داده اند که منجر به تقاضای زیاد خمیرها و جوهرهای رسانا در بین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی می شود.پلیمرهای امولسیون محصولاتی سبز هستند که از تکنیک های سازگار با محیط زیست برای پوشش دهی و رنگ آمیزی بهره می برند. افزایش تقاضا برای رنگ و پوشش های سازگار با محیط زیست باعث رشد بازار پلیمرهای امولسیون می شود.

همچنین، مقررات دولت ها در مورد حفاظت از محیط زیست، افزایش آگاهی نسبت به پلیمرهای امولسیونی زیستی و افزایش استفاده از دیسپرسیون اکریلیک آبی برای دستیابی به خاصیت ضدخوردگی، عوامل دیگریست که رشد این بازار را به دنبال دارد.برای سنتز کوپلیمر قند لاتکس می توان از کوپلیمرهای وینیل هیبریدی جدید مانند استات وینیل، استایرن-بوتادین (SB)، اکریلیک ها و اکریلات استایرن (SA) استفاده کرد. علاوه بر این، از مونومرهای اکریلیک مشتق شده از روغن گیاه مانند سویا، کرچک، پنبه و ذرت می توان برای تولید لاتکس هیبریدی اکریلیک استفاده کرد.

پلیمرهای مشتق شده از فناوری پلیمر لاتکس زیستی، تجدیدپذیر هستند و عملکرد بهتری را در مقایسه با سایر پلیمرها مانند لاتکس SB و SA ارائه می دهند و انتظار می رود مورد توجه بسیاری قرار گیرند.امولسیون های آبی (Water-borne emulsions) مزایای زیادی از جمله محافظت عالی در برابر خوردگی، سرعت خشک شدن سریع تر، سختی، مقاومت در برابر نور ماورابنفش و براقیت را ارائه می دهند. علاوه بر این، استفاده از آب به عنوان حلال مزایای قابل توجه دیگری مانند عدم بو، کاهش خطر انفجار و خطرات بهداشتی را فراهم می کند.

امولسیون های آبی را می توان برای استفاده در کاربردهای مختلف با استفاده از افزودنی ها و مونومرهای مختلف مانند متیل اکریلات، استایرن و n-بوتیل اکریلات سفارشی کرد. از این رو پیش بینی می شود پیشرفت فنآوری تولید امولسیون های آبی فرصت های مطلوبی را طی سال های آینده ایجاد کند.

با رشد مقررات زیست محیطی در مورد انتشار ترکیبات آلی فرار (VOC) و افزایش قیمت نفت خام در سال های اخیر، تولیدکنندگان تحقیق در مورد تولید پلیمرهای امولسیونی از منابع بیولوژیکی را آغاز کرده اند.علیرغم این چشم اندازهای رشد، نوسانات قیمت نفت خام بر درآمد کل بازار تأثیر منفی می گذارد و این یک مانع اصلی برای رشد بازار جهانی پلیمر امولسیونی است.علاوه بر این، برخی از مقررات سختگیرانه در انتشار برخی از VOCها در روند تولید، رشد بازار جهانی پلیمرهای امولسیونی را محدود می کند.

با این وجود، راه اندازی محصولات زیستی و افزایش آگاهی در مورد این محصولات، باعث تثبیت رشد آن شده است که فرصت های سودآوری را برای بازیگران اصلی فعال در بازار جهانی پلیمرهای امولسیونی مانند Synthomer plc، BASF SE، Celanese Corporation، The Dow Chemical Company، Arkema S.A، Trinseo S.A ایجاد می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>