اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

از گذشته تاکنون دو ویژگی دوام و زیبایی از جمله مهم ترین عوامل در تعیین نوع رنگ بوده است. پیشرفت های جدید در فناوری پوشش باعث تغییر چشم انداز این صنعت شده است و اکنون گزینه های منحصر به فرد و ابتکاری فراوانی برای بررسی وجود دارد. در این مقاله به نقل از کمپانی Sherwin-Williams به بررسی ویژگی هایی از رنگ ها که تحت تأثیر فناوری بکار رفته در تولید آنها قرار می گیرند، خواهیم پرداخت.

بهبود کیفیت هوای داخل و از بین بردن بوها

پوشش های پیشرفته می توانند نقشی حیاتی در بهبود کیفیت کلی هوای داخلی داشته باشند. غلظت فرمالدهیدها و آلدهیدهای موجود در هوا که از وسایل دیگری در اتاق سرچشمه می گیرند (مانند فرش، پارچه ها و عایق ها) از دلایل اصلی کیفیت پایین هوا در محیط داخلی است. رنگ با استفاده از فناوری کاهش فرمالدهید می تواند با کاهش سطح ترکیبات آلی فرار (VOC) از این لوازم، به ارتقا کیفیت هوای داخلی کمک کند.

در طیف وسیعی از موقعیت ها از تجاری گرفته تا مراقبت های بهداشتی و کاربردهای مسکونی، بوی نامطبوع در مناطق داخلی مانند حمام، آشپزخانه، اتاق بیمار و فضاهای عمومی رایج است. رنگ هایی که دارای فناوری از بین بردن بو هستند می توانند با کمک به از بین بردن بوهای رایج با منشا آلی، این بوهای دردسرساز را خنثی کنند.

رنگ های پیشرفته از نظر فنی می توانند در اتاق ها برای مدت زمان بیشتری کیفیت خود را حفظ کنند. به عنوان مثال یک گرید رنگ تولیدشده در کمپانی Sherwin-Williams با نام تجای Harmony®، یک فرمول بدون ترکیبات آلی فرار (VOC) است که با این فناوری های پیشگامانه تولید شده است و به کاهش بوی داخلی و بهبود کیفیت هوای داخلی پس از خشک شدن رنگ کمک می کند.

کاهش قارچ و کپک روی سطح رنگ

پوشش های پیشرفته با عوامل ضدمیکروبی از رشد قارچ و کپک روی لایه رنگ جلوگیری می کند و همچنین بوی ناشی از حضور باکتری ها را مهار می کند. در این شرایط با به حداقل رسیدن تخریب لایه رنگ، نیاز به رنگ مجدد کاهش می یابد و درنهایت باعث افزایش طول عمر پوشش می شود.

خواص ضد میکروبی

همچنین ویژگی های ضدمیکروبی در پوشش های پیشرفته باعث از بین رفتن باکتری های مضر روی سطح رنگ شده می شود و این کار را برای مدت زمان طولانی ادامه می دهد. Sherwin-Williams Paint Shield® اولین رنگ ضدمیکروبی ثبت شده در EPA است که با فناوری انحصاری کمپانی Sherwin-Williams، بیش از 9/99 درصد باکتری ها نظیر Staph، MRSA، E. coli، VRE و Enterobacter aerogenes را طی دو ساعت پس از قرار گرفتن در معرض یک سطح رنگ شده با این محصول از بین میروند.

گواهینامه های مربوط به محیط زیست

بسیاری از رنگ های تولید شده با فناوری های نوین، از استانداردهای جامعی برای اثبات انتشار کم ترکیبات آلی فرار (VOC) برخوردار هستند. این استانداردها و گواهینامه ها توسط سازمان هایی مانند Greenguard Environmental Institute(GEI)صادر می شوند و در تعیین و تأیید اینکه آیا رنگ ها از استانداردهای دقیق انتشار کم VOC ها در هوای داخلی برخوردار هستند یا خیر، کمک می کنند. GEI با ایجاد استانداردها و برنامه های صدور گواهینامه برای کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و بهبود کیفیت هوای داخل، تمام تلاش خود را برای محافظت از سلامت و کیفیت زندگی انسان انجام می دهد.

دوام بهبود یافته

برخی از فرمولاسیون های پیشرفته رنگ امروزی نسبت به پوشش هایی با فرمولاسیون سنتی استاندارد دوام بیشتری دارند. آنها به طور خاص برای مقاومت در برابر سایش و پارگی در مناطق پرتردد طراحی شده اند. خط تولید پوشش ها در کمپانی Sherwin-Williams عملکرد مقاومت صنعتی و ظاهر دلپذیر رنگ با فرمولاسیون سنتی را ترکیب می کند و برای شرایط سخت مهندسی شده است که این پوشش ها را برای استفاده در محیط های سازمانی و تجاری شلوغ ایده آل می سازد.

معماران می توانند با انتخاب رنگ هایی با دوام و مزایای منحصر به فرد، فقط به لطف فناوری های پیشرفته پوشش دهی امروزی، فضاهای داخلی را به همان اندازه زیبا و منحصربفرد بسازند. این ویژگی ها می تواند ارزش باورنکردنی و ماندگاری به پروژه های کلیدی ساختمان اضافه کند و منجر به افزایش رضایت مشتری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>