اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بنزین

استاندارد NFPA 30A (تأسیسات توزیع سوخت وسایل نقلیه موتوری و گاراژهای تعمیرگاهی) از زیر مجموعه های استاندارد ایمنی NFPA می ­باشد که به بررسی جایگاه ها و سیستم های توزیع سوخت و الزامات ایمنی آن­ها می ­پردازد. این استاندارد شامل ویرایش های مختلفی است که نسخه 2003 آن توسط کمیته فنی ایستگاه های خدمات خودرو سازی و دریایی سازمان NFPA و در شهر دالاس ایالت تگزاس آمریکا تهیه و تألیف شده است.

لوله، شیلنگ، فلنج، پیچ و مهره، واشر، شیرآلات، اتصالات، اتصالات انعطاف پذیر، قسمتهای تحت فشار اجزای دیگر از قبیل اتصالات انبساطی و صافی ها، دستگاه هایی که به منظور دستیابی به اهدافی مانند مخلوط کردن، جداسازی، تفریق، توزیع، اندازه گیری، کنترل جریان یا مهار ثانویه مایعات و بخارهای مرتبط در خدمت آنها هستند.

در فصل 5 کد استاندارد NFPA 30 توضیحاتی در خصوص طراحی، ساخت، مونتاژ، آزمایش و بازرسی سیستم لوله کشی جایگاه سوخت ارائه گردیده است. همچنین شما می­ توانید با مراجعه به مقاله های استانداردهای لوله و شیر آلات، اصول طراحی سیستم های لوله کشی (Piping) و روش های اتصال لوله ها اطلاعات کاملی در خصوص سیستم های پایپینگ کسب نمایید.لوله کشی سیستم های توزیع سوخت معمولاً از جنس لوله های فلزی و بدون انعطاف است اما این امر برای اسکله های شناور موجود در دریا دارای استثناء است.

در جائیکه توزیع سوخت از یک سازه یا اسکله شناور در آب است، باید از شلنگ انعطاف پذیر روغنی تأیید شده مجاز به منظور ارتباط بین ساحل و ساختار شناور یا اسکله، و بین بخش های جداگانه سازه شناور استفاده شود.این امر به این علت است که به دلیل تغییرات در سطح آب و یا امواج دریا سازه اسکله شناور دارای تغییر محل می­ شود و در صورتی که لوله کشی از انعطاف لازم برخوردار نباشد می ­تواند سبب گسیختگی سیستم و ایجاد خطر گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>