اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیوتپن

لیتوپن (Lithopone) رنگدانه سفید ساخته شده از سولفید روی و سولفات باریم است که می تواند به عنوان بخشی از جایگزین دی اکسید تیتانیوم در سیستم های پلاستیکی و روکش استفاده شود.برای فرمول های تولید کننده پوشش های پودری و رنگ های امولسیونی، لیتوپون می تواند به عنوان جایگزین TiO2 برای کاهش هزینه های کلی سیستم استفاده شود. لیتوپون همچنین می تواند با کاهش ترک خوردگی در فیلم و بهبود ماندگاری رنگ، عمر یک پوشش را افزایش دهد.

لیتوپن تا حدی برای جایگزینی TiO2 در برخی از سیستم های پلاستیکی استفاده می شود، لیتوپون می تواند به افزایش عملکرد اکسترودر و کاهش هزینه های پردازش کمک کند. فرمول های پلاستیک با استفاده از لیتوپون بهبود کیفیت محصول را نیز می تواند به دنبال داشته باشد. ترکیبی از لیتوپون و TiO2 می تواند به کاهش چسبندگی و بهبود خواص مکانیکی از جمله افزایش طول و مقاومت بیشتر در برابر ضربه کمک کند. این ترکیب می تواند به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای TiO2 عمل کند.

این رنگدانه با روکش ارگانیک مناسب سیستم های پوشش مات و نیمه براق است و می تواند به عنوان درجه مستربچ برای پلیمرهای مصنوعی استفاده شود. برخی از انواع لیتوپون برای الاستومرهای طبیعی، ترکیبات و آب بندی مناسب هستند.

لیتوپون بیشتر با دی اکسید تیتانیوم جایگزین شده است که دوام بیشتری دارد، اما بسیار ارزان تر است. این ترکیب به عنوان پایه ای برای رنگدانه دریاچه استفاده می شود و به عنوان رنگدانه بی اثر برای رنگ، جوهر و لوازم آرایشی و همچنین در طیف وسیعی از کاربردها در صنعت پلاستیک کاربرد دارد. این ماده به عنوان پرکننده در کاغذ، چرم و مشمع کف اتاق استفاده می شود.

این رنگدانه ارزشمند دارای رنگ سفید درخشان و بافت خوبی است و در مقایسه با سرب سفید در صنایع کاربرد گسترده ای دارد. این ترکیب به خوبی با روغن هایی مانند روغن دانه کتان یا پولیش مخلوط می شود. این رنگدانه در نور آفتاب خیلی سریع خاکستری شده و در تاریکی دوباره (به دلیل اکتینیم) دوباره سفید می شود.

تیتانیوم دی اکسید یکی از مواد اولیه اصلی در تولید رنگ های امولسیونی است و لیتوپن می تواند به عنوان یک جایگزین، بدون افت کیفیت، نقش کلیدی ایفا کند. به همین دلیل مقادیر زیادی لیتوپون در رنگ های امولسیونی گنجانده شده است.رنگ های امولسیونی که با استفاده از لیتوپون اصلاح شده اند همانطور که در بالا توضیح داده شد به همان اندازه خوب هستند و در برخی موارد در واقع قدرت پراکندگی، روشنایی، سایه رنگ، ویسکوزیته، مقاومت در برابر سایش و ثبات ذخیره سازی را نسبت به فرمول اصلی بهتر نشان می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد مهدی مصلح:
اینجانب احتیاج به لیتوگون مرغوب دارد لطفا قیمت انرا اعلام فرمایید. مصلح
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>