اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتیل سلولز

هیدروکسی اتیل سلولز (Hydroxyethyl Cellulose) یک پلیمر غیر یونی و محلول در آب است که در ترکیب با آب تغلیظ و ضخیم می شود. این ترکیب به مواد دیگر متصل می شود و خواص دیگری را در ترکیب ایجاد می کند. این پلیمر می تواند یک پوشش نازک ایجاد کند، امولسیون می شود، تثبیت می شود، پراکنده می شود، آب را حفظ می کند و یک کلوئیدی محافظ ایجاد می کند. هیدروکسی اتیل سلولز یک اصلاح کننده رئولوژیکی از سلولز است، ترکیب شیمیایی موجود در دیواره های سلول گیاه که مشتق شده است.

این پلیمر به راحتی در آب حل می شود و مایعات با ویسکوزیته های مختلف را تشکیل می دهد. هیدروکسی اتیل سلولز به دلیل عملکرد کلوئیدی، در ژل ها، سل ها و امولسیون ها استفاده می شود، از این رو به طور گسترده ای در محصولات زیبایی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود. از این ماده در ساخت ژل های شفاف نیز استفاده می شود و فاز آبی امولسیون های آرایشی را ضخیم می کند.

با توجه به خاصیت های ضخیم کنندگی، تثبیت کنندگی، تشکیل لایه و کنترل ویسکوزیته، از پلیمر هیدروکسی اتیل سلولز به طور گسترده ای نه تنها در محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی بلکه در ساخت محصولات تمیز کننده خانگی، صنایع دارویی و صنعت ساخت و ساز نیز استفاده می شود.

از این پلیمر در ساخت محصولات تمیز کننده خانگی مانند شوینده ها، مایع های شستشوی دست و مواد ضدعفونی کننده های دست استفاده می شود. در صنعت داروسازی، از این پلیمر به عنوان حلال دارو و به عنوان ماده معلق ساز استفاده می شود.در صنعت ساخت و ساز از این ترکیب در ساخت رنگ های لاتکس، چسب های کاشی استفاده می شود. بنابراین به دلیل خواص بیشمار مفیدی که دارد برای اهداف مختلفی در زندگی روزمره ما به کار می رود.

این ترکیب برای استفاده موضعی ایمن و ملایم در نظر گرفته می شود، اما در برخی موارد استفاده بیش از حد و زیاد ممکن است به طور موقت سوزش جزئی یا خارش ایجاد کند. همچنین بعضی اوقات ممکن است بینایی را به طور موقت تار کند، اما اگر این وضعیت ادامه یابد ممکن است لازم باشد به پزشک مراجعه کنید.

همچنین احتمال واکنش آلرژیک این پلیمر بر روی پوست سر، به مقدار بسیار کم نیز امکان پذیر است، اما گاهی اوقات ممکن است واکنش های آلرژیک به این پلیمر، اثراتی مانند بثورات پوستی، تورم، خارش، سرگیجه و نفس نفس زدن را ایجاد کند. اگر این علائم برای مدت طولانی تری ادامه یافت، باید فوراً استفاده از محصولات حاوی این پلیمر را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>