اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آلومینیوم


پودر اکسید آلومینیوم

پودر اکسید آلومینیوم با ترکیب پودر آلومینیوم و اکسیژن تولید می شود و فرمول پودر آلومینیوم Al2O3 می باشد و به آن اکسید آلومینیوم (III) نیز گفته می شود. از آنجا که آلومینیوم فلزی با اکسیژن موجود در جو بسیار واکنش پذیر است یک لایه کوچک از این اکسید ایجاد می شود که از اکسیداسیون بیشتر فلز جلوگیری می کند. تعدادی از آلیاژهای فلزی از این خاصیت استفاده می کنند و برای محافظت با این فلز ترکیب می شوند.

پودر آلومینیوم تیره

پودر آلومینیوم تیره که همچنین به عنوان پودر فلاش نیز شناخته می شود عمدتا برای واکنش های انفجاری استفاده می شود. می توان این پودر را با استفاده از کلرات پتاسیم، نیترات پتاسیم و گوگرد تهیه کرد. این ترکیبات به روش های مختلف مخلوط می شوند تا اثرات متنوعی ایجاد کنند. برخی برای انفجار شدید و برخی دیگر برای ایجاد نور بیشتر استفاده می شوند. به این ترتیب، پودر فلاش می تواند برای ایجاد روشنایی استفاده شود که در گذشته در دوربین ها استفاده می شده است.

هنگامی که مواد اولیه به قطعات مفیدی تبدیل می شوند، تولید آلومینیوم می تواند با برش، سنگ زنی، سوراخ کاری یا شکل دهی ادامه یابد تا نیازهای خاص را در صنعت برآورده کند. آلومینیوم اغلب برای قاب پنجره، اجزای اتومبیل، اجزای دوچرخه، مصالح ساختمانی مانند قالب پرده و موارد دیگر استفاده می شود.

آلومینیوم را می توان به راحتی برش و شکل داد و آن را به یک ماده همه کاره برای اهداف ساخت و ساز تبدیل کرد. فلز آلومینیوم گرما را به اندازه سایر فلزات هدایت نمی کند که این امر بسته به نوع کاربرد می تواند سودمند یا مضر باشد.

آلومینیوم یک فلز بسیار سبک است و از این رو برای ساخت وسایل نقلیه عملکردی مناسب دارد، گرچه می تواند در هنگام گرم شدن بیش از حد به فولاد متصل شود و به طور بالقوه باعث ایجاد مشکلات زیادی در اجزای مختلف خودرو شود.

بازیافت فرآیند مهم دیگری در ساخت آلومینیوم است. این فلز 100٪ قابل بازیافت است، بنابراین آلومینیوم بازیابی شده می تواند ذوب شده و در فرآیند اکستروژن یا سایر فرآیندهای ماشینکاری مجدداً پردازش شود. گسترش استفاده از فلز آلومینیوم در کاربردهای مختلف، از ساخت و ساز تا استفاده در وسایل نقلیه و حتی ظروف نوشیدنی، آن را به محصولی با ارزش برای بازیافت تبدیل کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>