اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنیم

از خواص عنصر رنیوم می توان به این اشاره کرد که فلزی درخشان و سفید مایل به نقره ای است. عنصر رنیوم عنصر شماره 75 جدول تناوبی عناصر است. این عنصر بالاترین نقطه ذوب را در میان عناصر به جز تنگستن و کربن داراست. بعد از عناصری نظیر پلاتین، ایریدیوم و اوسمیوم بالاترین چگالی متعلق به رنیم است. حالت های اکسیداسیون برای این عنصر عبارتند از:

-1,+1,+2,+3,+4,+5,+6,+7 که حالت های +7,+6+4+2 و -1 از بقیه محتمل تر هستند.

پودر رنیوم به صورت تجاری در دسترس است. این ماده با اعمال فشار در خلأ یا هوای هیدروژنی محکم می شود. بدین صورت شکل فشرده ای از این ماده به وجود آمده که 90% چگالی فلز را داراست.

جالب است بدانید عنصر رنیوم در هنگام حرارت دادن بسیار رسانا می شود. همچنین به آسانی خم شده و به شکل مارپیچ و یا رول در می آید. آلیاژ رنیوم-مولیبدن از آلیاژهای بسیار رسانا (ابر رسانا) شناخته می شود. برای شناخت بیشتر خواص عنصر رنیم می توانید به مدل اتمی بور برای عنصر رنیوم مراجعه نمایید.

ایزوتوپ عنصر رنیوم

عنصر رنیوم به صورت طبیعی به وجود آمده و تنها یک ایزوتوپ پایدار و یک ایزوتوپ رادیو اکتیو (رادیو ایزوتوپ) دارد. رادیو ایزوتوپ عنصر رنیوم از نیمه عمر بالایی برخوردار است. اما لازم به ذکر است که برای این ماده 26 ایزوتوپ ناپایدار نیز شناخته شده است.خواص رادیو دارویی رنیوم دارای برچسب Rhenium-188 و کاربرد های بالینی فعلی این ماده در آنکولوژی مورد بررسی قرار گرفته است.

188Re یک رادیو ایزوتوپ پرتوزا بتا با نیمه عمر فیزیکی کوتاه 16.9 ساعت است. 188Re یک کاندید بسیار خوب برای کاربرد در درمان های پزشکی هسته ای است.میزان انتشار بتا زیاد این مواد برای نفوذ و از بین بردن هدفمند بافت های غیر طبیعی کافی است. این ویژگی های کلیدی 188Re را به عنوان یک رادیو ایزوتوپ درمانی مهم برای استفاده های بالینی معمول معرفی می کند.

دارو های رادیواکتیو 188Re در بیماران برای درمان سرطان بررسی شده است. رنیوم 188 در مقایسه با رادیو ایزوتوپ های درمانی گران قیمت و یا با دسترسی کمتر گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده بالینی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>