اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تانتال

یکی کاربرد عنصر تانتال که مهم است، پودر فلزی آن در تولید قطعات الکترونیکی و خازن های تانتالیوم است. کاربرد خازن های تانتالیوم در تلفن های سیار، پیجرها، رایانه ها و الکترونیک موتوری وجود دارد.کاربرد عنصر تانتال برای تولید آلیاژ های مختلفی صورت می گیرد که دارای نقاط ذوب بالا، مقاومت و انعطاف پذیری هستند.

علاوه بر این تانتالیوم با عناصر دیگر آلیاژ می سازد. این آلیاژ ها در تولید ابزار های کاربید برای وسایل فلزکاری و در تولید ابر آلیاژها کاربرد دارند. همچنین این آلیاژها برای قطعات موتورهای جت، ابزار فرآیند های شیمیایی، راکتور هسته ای و قطعات موشک نیز بکار می روند.

فلز تانتال انعطاف پذیر بوده و می توان آن را به سیم های ظریفی تبدیل نمود. از این سیم ها به عنوان یک افروزه جهت تبخیر فلزاتی مانند آلومینیوم استفاده می شود.این ماده در برابر مایعات بدن واکنش ناپذیر است. به علاوه تحریک کننده هم نیست. این ماده در ساخت وسایل جراحی کاربرد وسیعی دارد.

مقاومت در برابر خوردگی تانتال در برابر تهاجم شیمیایی صفر است. بنابراین از آن به عنوان مبدل حرارتی در صنایع شیمیایی مخصوصا در دیگ های بخار استفاده می شود. این دیگ ها می توانند برای تبخیر قوی ترین اسیدها استفاده شوند.

نوارو فویل تانتال می تواند به عنوان آستر در کوره های خلاء و کاربرد های عایق حرارتی نیز بکار روند. نوارهای تانتالوم با نازک سنجی می توانند برای تولید بوته، فنجان و سایر تجهیزات آزمایشگاهی بی اثر به کار روند.اکسید تانتال (تانتالیوم) برای ساخت شیشه های با ضریب شکست بالا در لنز دوربین کاربرد دارد. علاوه بر این ها از این فلز در تولید قسمت های کوره خلأ استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>