اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همایش «توسعه روابط اقتصادی ایران و استرالیا» باهدف ارائه نمونه های عملی از فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی بخش خصوصی، بررسی بازار محصولات ارگانیک، توسعه همکاری های مشترک درزمینهٔ مبادلات فرهنگی و اجتماعی، بررسی امکان فعالیت مشترک در حوزه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های میان ایران و استرالیا به همت اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا و با همکاری کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری دولت استرالیا برگزار شد.

همایش «توسعه روابط اقتصادی ایران و استرالیا» با رویکرد شبکه سازی میان فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه های استرالیا، مهاجران و شرکت های کوچک و متوسط با همکاری کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری دولت استرالیا و اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا برگزار شد.

ارائه نمونه های عملی از فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی که با بهره گیری از توان و نوآوری بخش خصوصی در ایران و استرالیا به اجرا درآمده است، محور اصلی برگزاری این رویداد تخصصی بود.

در این همایش که یان بیگز سفیر استرالیا در ایران، سنکری رئیس دفتر کمسیون تجارت استرالیا در تهران، اسداله عسگراولادی رئیس افتخاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا و جمعی از فعالان اقتصادی دو کشور حضور داشتند، حمیدرضا مناقبی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا با اشاره به مشکلات نقل وانتقال مالی در میان شرکت های بزرگ، بهره گیری از ظرفیت های بالقوه مهاجران و فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه های استرالیا را در قالب توسعه همکاری میان بنگاه های کوچک و متوسط مؤثر دانست.

به گفته مناقبی، بهره گیری از این ظرفیت و از طریق شبکه سازی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شیوه ای مناسب برای تبدیل تهدیدها به فرصت است.

بیگز سفیر استرالیا در ایران نیز با اظهار خوشنودی از روند رو به رشد حجم مبادلات بازرگانی، بر عزم جدی دولت استرالیا جهت توسعه همکاری های علمی، فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد.

سنکری رئیس دفتر کمسیون تجارت استرالیا در تهران هم با ارائه گزارشی از مبادلات اقتصادی رسمی میان دو کشور تأکید کرد که با توجه به انجام برخی مبادلات با واسطه کشورهای ثالث، حجم واقعی مبادلات اقتصادی میان ایران و استرالیا را باید 2برابر ارقام فعلی دانست. او در ادامه به تشریح برنامه سفر هیات های علمی، فرهنگی و اقتصادی در 6ماهه اول سال میلادی پرداخت.

بررسی بازار محصولات ارگانیک، توسعه همکاری های مشترک درزمینهٔ مبادلات فرهنگی و اجتماعی، بررسی امکان فعالیت مشترک در حوزه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نیز از دیگر محور های همایش توسعه روابط اقتصادی ایران و استرالیا بود.

منبع:پایگاه خبری اتاق ایران

اتاق مشترک ایران و استرالیا به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌ فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های استرالیا اتاق مشترک ایران و استرالیا به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌ فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های استرالیا اتاق مشترک ایران و استرالیا به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌ فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های استرالیا اتاق مشترک ایران و استرالیا به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌ فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های استرالیا
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>