اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نئون

شما علائم زیادی را در رنگ های مختلف در سطح شهر یا جاده ها مشاهده می کنید، به غیر از نارنجی- قرمز نئونی دو روش دیگر برای تولید سایر رنگ ها وجود دارد. یک راه این است که از گاز دیگر یا مخلوطی از گازها برای تولید رنگ استفاده کنیم.

نئون

نئون بیشتر از سایر گازهای نجیب استفاده می شود زیرا بخشی از هوا است و تصفیه آن ساده و ارزان است. نئون باعث تولید قرمز درخشان می شود و فقط مقادیر کمی گاز برای تولید لامپ نئون مورد نیاز است.

آرگون

گاز آرگون نیز در هوا موجود است و به راحتی قابل تصفیه است. نور آرگون از نئون ضعیف تر است به همین دلیل مقدار کمی جیوه به آن اضافه می شود. رنگ لامپ آرگون آبی روشن است ولی با پوشاندن قسمت داخلی لوله شیشه ای با فسفرهای حساس به اشعه ماورا بنفش می توانید رنگ های دیگری نیز تولید کنید. در آب و هوای سرد باید به گاز آرگون کمی هلیوم اضافه کنید تا لامپ را سریع تر گرم کند و بازدهی آن را بهبود ببخشد.

هلیوم

گاز هلیوم به تنهایی برای ایجاد نور قرمز مایل به صورتی استفاده می شود و بیش از نئون یا آرگون در لامپ های رنگی استفاده می شود. هلیوم یک گاز نادر است و به طور طبیعی با زوال رادیواکتیو تولید می شود و در ذخایر گاز طبیعی یافت می شود.

زنون

گاز زنون برای تولید نور درخشان بنفش استفاده می شود و اغلب به تنهایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. زنون را می توانید به نسبت های مختلف با سایر گازهای نجیب برای تولید رنگ های مختلف استفاده کنید.

کریپتون

کریپتون گاز نجیبی است که نور زرد و سفید ساطع می کند. اگر شیشه لامپ رنگی باشد می توانید از آن برای کاربردهای روشنایی استفاده کنید.یک راه دیگر برای تولید نور رنگی پوشاندن شیشه با فسفر یا مواد شیمیایی دیگر است که هنگام فعال شدن رنگ خاصی تولید می کنند. کنترل ولتاژ منبع تامین انرژی یکی دیگر از روش های تغییر رنگ نور است که باعث برانگیختگی الکترون ها در سطوح مختلف شده و باعث ساطع شدن نور با رنگ های مختلف می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>