اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کروم

امروزه نیاز مصرف کنندگان به فولاد ضد زنگ بیشتر شده است. بنابراین امروزه تولیدات بیشتری از بزرگ ترین تولید کنندگان فولاد دنیا صورت می پذیرد. کاربرد عنصر کروم در تولید استنلس استیل دلیلی بر تولید انواع لوله ها، ورق ها، نبشی و ناودانی، اتصالات و شیرآلات و انواع شمش ها وجود دارد.

کاربرد نبشی استنلس استیل

در ساختمان سازی به نبشی هایی نیاز است که بتوانند در برابر اکسیداسیون مقاوم باشند.دوام بالا در عین ایجاد زیبایی و نمای مناسب وجود داشته باشد.استحکام متریال با روکش کروم افزایش پیدا نموده و در برابر کشش و خمش نیز مقاوم می شود.کاربرد نبشی استیل ساخته شده با کروم می تواند گزینه مناسبی باشد.

لوله استنلس استیل

کاربرد کروم در لوله های فولاد ضد زنگ می تواند نیازهای صنایع مختلف را برطرف نماید.استفاده از این لوله ها در صنایع غذایی برای محافظت در برابر اکسیداسیون ها صورت می پذیرد.کاربرد این ماده در شرکت های نفت و گاز برای مقابله با حرارت بالا صورت می گیرد.کاربرد آلیاژ کرومیوم برای تولید مواد شوینده و برای مقابله با خورندگی های اسیدی در بسیاری از کارخانه ها صورت می پذیرد.

ترکیبات عنصر کروم

دی کرومات پتاسیم یک عامل اکسیدکننده بسیار قوی است. این ترکیب برای تمیز کردن ظروف آزمایشگاهی ارجح تر از سایرترکیبات آلی است.اکسید کرومیک که همان اکسید کروم سبز (Cr2O3) است، در نقاشی لعابی و رنگ کردن شیشه مورد استفاده قرار می گیرد.

زردینه کروم (PbCrO4) رنگدانه زرد درخشانی است که مورد استفاده نقاشان قرار می گیرد.اسید کرومیک و اسید دی کرومیک در طبیعت یافت نمی شوند. اما آنیون های آن ها در ترکیبات متنوعی یافت می شود.تری اکسید کروم CrO3، اسید بدون آب اسید کرومیک به صورت تجاری به عنوان اسید کرومیک بفروش می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>