اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نئون

گاز نئون به طور صنعتی از تقطیر جز به جز هوای مایع به دست می آید. از آنجا که هوا تنها منبع گاز نئون است. این گاز معمولا از گاز هلیوم هم گران تر است.به وسیله فرآیند های مختلف شیمیایی و فیزیکی، مخلوط نئون خام خالص سازی می گردد.

وقتی هوای مایع به صورت جز به جز تقطیر می شود، گاز هلیوم، نئون و نیتروژن به صورت گازی باقی می مانند. زیرا نقطه جوش بسیار پایینی دارند. مخلوط گاز اولیه حاصل از تقطیر جز به جز، 3 تا 10 درصد مخلوط نئون-هلیوم دارد.نیتروژن باقیمانده از نئون خام با رفتن به تیوب تقطیر کندانس شده و بخش اعظم نیتروژن جداسازی می شود.

سپس برای جداسازی کامل در دستگاه دیگری فرستاده می شود. در نهایت برای حذف کامل نیتروژن، مخلوط گازی را از میان کلسیم کاربید تحت حرارت عبور می دهند. با ایجاد ترکیب کلسیم سیانامید، نیتروژن از آن حذف می شود. مخلوط نهایی حاوی حدود 75٪ نئون و 25٪ هلیم خواهد بود. با عبور دادن این گاز از میان تیوب های سرد شده با نیتروژن مایع، جدا سازی این دو گاز صورت می گیرد.

قیمت عنصر (گاز) نئون

خرید و فروش عنصر نئون در صنعت تولید تابلو های تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. از این گاز به عنوان ماده اولیه در ساخت نماد و تابلو های تبلیغاتی نوری، تابلو های نئونی، تابلوهای الکتریکی و… استفاده می شود. همان طور که قبلا هم اشاره شد، هوا تنها منبع تولید عنصر نئون بوده و تولید گاز نئون نیز در کره زمین کمیاب است.

این موضوع منجر به افزایش قیمت عنصر (گاز) نئون نسبت به دیگر گاز هایی می گردد که از جو زمین به دست می آیند.گاز نئون در حالت مایع یا گاز ماده نسبتا گرانی است. اغلب این گاز از گاز هلیوم هم گران تر است. این ماده با درصد های خلوص مختلفی تولید می شوند. درواقع برای ارائه درصد خلوص آن استانداردی مشخصی وجود دارد.

  • گاز نئون گرید 4.5 با خلوص99.9995%
  • گاز نئون گرید 5 با خلوص 99.9999%
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>