اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برق گیر

سیستم ترمینالی به نام سیم هوایی وجود دارد که در آن چند سیم هوایی که با دکلی به هم و به زمین متصل شده اند را در دو طرف مکان مورد نظر قرار داده و از حفاظت آن استفاده می کنند. در این سیستم باید مهار کننده صاعقه را روی دکل قرار داده و در فاصله 2متری اجسام فلزی از پند هادی میانی استفاده کرد.

از آنجایی که امروزه ابعاد ساختمان ها افزایش یافته است، استفاده از برق گیر های بلند و ساده میله ای برای آن ها مناسب نیست و بهتر است از قفس فارادی که ساختمان را در قفسی هادی از جنس مس و فولاد قرار می دهند، استفاده شود.

برخی از انواع صاعقه گیرها انرژی اطراف را به وسیله یک مکانیسم داخلی دریافت می کنند که به آن خود کفا گفته می شود. این صاعقه گیرها شامل انواع اتمی، خازنی (پرکاربردترین)، بادی و برقی است. نوع خازنی انرژی مورد نیاز خود را از میدان الکتریکی جو می گیرد و از آن جایی که کارکرد آن به شرایط جوی بستگی دارد، در مناطق بارانی و صاعقه خیز بیشترین کارایی را دارد.

استفاده از برقگیر چه اهمیتی دارد؟

فشارهای زیادی روی تجهیزات الکتریکی متصل در سیستم برق وجود دارد، یکی از مهم ترین معضل ها حفاظت از این تجهیزات در برابر ولتاژ گذرا است. تخلیه رعد و برق و عملیات تعویض موجب تغییر زیاد میزان ولتاژ می شوند. برق گیر در واقع وسیله ای است که از تجهیزات الکتریکی در برابر تغییر ولتاژ محافظت می کند به طوری که ولتاژ به وسیله گیرنده محدود می شود. این گیرنده انرژی را به خود جذب کرده و به زمین منتقل می کند، در نتیجه تجهیزات از آسیب های تغییر ولتاژ در امان می مانند.

فروشگاه های زیادی در شهر های مختلف وجود دارند که می توانیم از آن ها برقگیر را تهیه کنیم ولی همواره باید به اعتبار و سابقه مراکز فروش مختلف توجه کنیم تا محصولی که به ما ارائه می دهند در برابر داشتن هزینه مناسب کیفیت مناسبی هم داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>