اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نئودیمیم

آهنرباهای نیودیمیوم پس از پنج ماه قرار گرفتن در معرض هوا به شدت دچار خوردگی می شوند.Nd2Fe14B متخلخل در برابر خوردگی آسیب پذیر است، به ویژه در امتداد مرز دانه های آهنربای متخلخل. این نوع خوردگی می تواند باعث خرابی جدی می‌شود، از جمله فرو ریختن آهنربا در پودر ذرات مغناطیسی کوچک یا ایجاد لایه رویی در سطح. آبکاری نیکل یا آبکاری دو لایه مس نیکل روشهای استاندارد هستند، اگرچه آبکاری با سایر فلزات یا پوششهای محافظتی پلیمری و لاکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نیودیمیوم دارای ضریب منفی است، به این معنی که نیروی اجباری همراه با چگالی انرژی مغناطیسی (BHmax) با افزایش دما کاهش می یابد. آهنرباهای نئودیمیوم-آهن-بور در دمای اتاق دارای فشار قوی هستند، اما با افزایش دما از 100 درجه سانتی گراد (212 درجه فارنهایت)، تا زمانی که دمای کوری (حدود 320 درجه سانتی گراد یا 608 درجه فارنهایت) افزایش یابد، فشار قوی کاهش می یابد.

سقوط اجباری، بازده آهنربا را در شرایط درجه حرارت بالا مانند توربین های بادی، موتورهای هیبریدی و غیره محدود می کند.آهنرباهایی که حاوی نیودیمیوم هستند امکان دارد، خطراتی ایجاد کنند که در سایر آهن ربا این خطرات نباشد. آهنرباهای نئودیمیوم به اندازه کافی قوی و باعث آسیب دیدگی اعضای بدن و حتی باعث شکستگی استخوان می شود.

آهنرباهایی که بیش از حد به یکدیگر نزدیک می شوند می توانند با نیروی کافی به یکدیگر ضربه بزنند و آهن ربا های شکننده را خرد کرده و خرد کنند و تراشه های پرنده می توانند صدمات مختلفی به ویژه صدمات چشم ایجاد کنند. حتی مواردی نیز دیده شده است که در کودکان خردسال که چندین آهن ربا بلعیده اند، قسمت هایی از دستگاه گوارش بین دو آهن ربا فشرده شده و باعث جراحت یا مرگ شده باشد. همچنین این کار می تواند یک خطر جدی برای سلامتی محسوب شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>