اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلزات

کالیفرنیوم به طور طبیعی در زمین وجود ندارد. آنچه اکنون وجود دارد سنتز شده است، این عنصر در گذشته در چندین راکتور هسته ای در آفریقا تولید شد.Californium-252 یک ساطع کننده نوترون بسیار قوی است. به دلیل رادیواکتیو بودن بسیار مشهور است. برخی از خطرات رادیواکتیویته برای سلامتی هستند که باید در نظر گرفته شوند:

انتشار ناگهانی رادیواکتیویته در جو، خاک، اقیانوس ها، دریاها و سطح آب در حیوانات، سبزیجات تأثیر می گذارد. تشعشع رادیواکتیویته از حیوانات، سبزیجات عبور کرده و از طریق زنجیره غذایی روی انسانها آثار مخرب به جا می گذارد.بزرگ ترین تهدید رادیواکتیویته برای زندگی همانطور که می دانیم آسیب به ژن است یعنی ترکیب ژنتیکی همه گونه های جاندار در کره زمین. آسیب های ژنتیکی ناشی از تابش در طول عمر و نسل ها تجمعی است.

حتی قرار گرفتن در معرض دوز کم پس از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت سرطان زا است. نسل فعلی ممکن است از سرطان، آسیب سیستم ایمنی، لوسمی، سقط جنین، مرده زایی، بدشکلی و مشکلات باروری رنج ببرند. در حالی که بسیاری از این مشکلات سلامتی رو به افزایش است که علت آن تشعشع رادیواکتیویته است. عدم توانایی در تولید مثل باشد و یکی از علل ناباروری ایت تشعشعات می باشد.

نقش بیولوژیکی عنصر کالیفرنیوم

کالیفرنیوم نقش بیولوژیکی شناخته شده ای ندارد. به دلیل رادیواکتیویته سمی است.این عنصر از عناصر فرا اورانیومی است و دارای عدد اتمی بالای 92 هست. نیمه عمر متفاوتی دارد هر دقیقه 170 میلیون نوترون آزاد می کند. این نوترونها برای بدن انسان مضر است و خطرات جدی برای افراد دارد. در هتگام کار باید از لباس های محافظ استفاده شود. کودکان و زنان باردار را از تشعشع این عناصر سنگین دور کنید زیرا سبب کاهش رشد کودک و جنین شده و آسیب های مغزی به جا می گذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمدسهرابی:
همین چیزی درموجود هست
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>