اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشنده MAN TGX
کشنده های کمپانی MAN به عنوان یکی از برترین ماشین های سنگین برای حمل ونقل به شمار می رود. TGX بزرگ ترین محصول این کمپانی است و مانند تمام کامیون ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد. MAN TGX در کلاس ماشین های سنگین 44 تنی رقیبانی را از کمپانی های Scania و Volvo در کنار خود می بیند. اگر چه TGX از نظر عملکرد و کیفیت ساخت در رده ی پایین تری نسبت به محصولات این دو کمپانی قرار دارد ولی دارای یکی از بزرگ ترین و راحت ترین کابین ها در کلاس خود است. همچنین به دلیل ضریب اطمینان بالا و هزینه های نگهداری پایین این ماشین مورد توجه عده ی زیادی قرار دارد. TGX دارای 3 نوع کابین XL, XLX , XXL است. پیشرانه این کامیون قادر به تولید 680اسب بخار قدرت در 1900 دور بردقیقه و حداکثر گشتاور 2213 نیوتن متر در 1100 دور بردقیقه است.اگرچه درباره ی ظاهر این کشنده نمی توان در آن حد تعریف و تمجید کرد ولی دارای ظاهری زیبا و مدرن است. گریل های V شکل زیبایی خاصی به TGXبخشیده است و با ذات این کشنده سنخیت دارد. سایر قسمت های ظاهری این کشنده از پنل های مسطح و ساده ساخته شده است.

کشنده مان

داخل کابین TGX به زیبایی طراحی شده است. اگرچه از نظر کیفیت ساخت در مقایسه با مرسدس بنز Actros و Volvo FH نواقصی دارد ولی اجزای آن استحکام مناسبی دارند. در این کامیون بر خلاف سایر مدل های اروپایی از داشبورد conventional استفاده شده و در ساخت آن از پلاستیک سفت و سخت کمک گرفته شده است. استفاده از این نوع داشبورد تأثیر منفی بر روی ارگونومی دکمه ها و کنترل ها نداشته است و حتی می توان گفت که ارگونومی داخل کابین این کشنده خیلی بهتر از رقیبای خود است. همچنین سایز فرمان نسبت به بقیه ی مدل ها کوچک تر است و کار کردن با آن راحت تر است و قدرت مانور بالایی دارد. ویژگی دیگری که وجود کابین جادار تیپ XXL است که در این زمینه تنها رقیب آن رنو Magnum است. اکثر ماشین های سنگین امروزه به صندلی های نرم و راحت مجهز هستند و TGX هم از این قاعده مستثنی نیست.

کشنده مان

دید جاده این کامیون خیلی خوب است و راننده در پشت فرمان کاملا به جاده مشرف بوده ولی آینه های آن دارای نقاط کور بیش از حد معمولی هستند.مشتریان بسته به نیاز می توانند پیشرانه های مختلفی را برای این کشنده انتخاب کنند. برای رسیدن به حداکثر بازده تمامی پیشرانه های در نظر گرفته شده برای TGX به یک جعبه دنده ی 12 سرعته اتوماتیک مجهز است و جعبه دنده ی 16 سرعته دستی نیز به عنوان آپشن برای آن در نظر گرفته شده است. اما توصیه ی ما جعبه دنده ی 12 سرعته است زیرا بسیار نرم و زمان تعویض دنده ی مناسبی دارد. در بازه های زمانی مشخص باید تعویض دنده به صورت دستی انجام شود تا مصرف سوخت کاهش و بازده افزایش یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهردادشیرخانی:
توضیح واضح وروشن
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>