اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون های خودران و بدون سرنشین
شرکت ویمو که توسط برخی اعضای گوگل تأسیس شده بود اخیرا توسط کمپانی آلفابت مادر شرکت گوگل خریداری شد. این کمپانی روی فناوری رانندگی مستقلی مشغول به کار بوده و قصد دارد گستره فعالیت خود را بیشتر کند. این شرکت در 1 ژوئن سال جاری خبر از توسعه کامیونی با فناوری خودران را داده‌ است. Waymo در بیانیه ای اعلام کرده است: " شرکت پس از هشت سال فعالیت برای به کارگیری این فناوری جهت وسایل نقلیه بزرگ توانسته در بخش سخت افزاری و نرم افزاری این فناوری را عملی سازد."در حال حاضر تست اتومبیل های بدون سرنشین و مستقل همچنان ادامه دارد و Waymo می بایست با بررسی چند باکس بیشتر در برنامه نویسی به نتیجه مطلوب برسد و نیازی به بررسی و وزن و طول بیشتر نیست. هرکسی که چنین کامیونی را رانندگی می کند از نقاط مختلف دیدی داشته و همچنین می توان آن را در زمینه داینامیکی و روش های مختلفی تحت تأثیر ذهن قرار داد.

کامیون های بدون سرنشین

Waymo در حقیقت اولین کمپانی نیست که به فعالیت در زمینه فناوری خودران می پردازد. سال گذشته تست فناوری خودران بدون راننده در جاده های نوادا توسط سازمان حمل و نقل لغو شده و این در حالی است که Waymo تصمیم گرفت کامیونی را به عنوان وسیله نقلیه خودران بدون راننده تحت تست قرار دهد. مشخصات فنی این وسیله نقلیه مشخص نشده و Waymo نیز موفق شد با ادعای جاسوسیی شرکت های بزرگ توسط اوبر از این شرکت هزینه 680 میلیون دلاری کسب کند. اما این ماجرا متفاوت از فناوری خودران مورد آزمایش Waymo است.

کامیون های خودران

اگر بخواهیم به بررسی فناوری خودران بپردازیم این فناوری در خیابان های عمومی بد نیست. این موضوع موجب راحتی رانندگان از تمرکز کامل روی خودرو می شود و آسایشی بدون درگیری ذهنی به دنبال دارد. علاوه بر آن گذشتن از ترافیک، آب و هوای بد، جاده کوهستانی و برخی دیگر توسط یک اتومبیل خودران یا کامیونی بزرگ موجب آسودگی رانندگی خواهد شد.جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا سرانجام تلاش های ویمو به کجا خواهد رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>