اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

dop

این ترکیب در بدن موجودات زنده به مونو اتیل هگزیل فتالات (MEHP) و متعاقباً به نمک های فتالات هیدرولیز می شود. الکل آزاد شده مستعد اکسیداسیون به آلدئید و کربوکسیلیک اسید است. سمیت حاد DEHP در مدل های حیوانی کم است: 30 گرم در کیلوگرم در موش صحرایی (خوراکی) و 24 گرم در کیلوگرم در خرگوش. در عوض نگرانی ها بر پتانسیل آن به عنوان یک برهم زننده تعادل غدد درون ریز متمرکز است.

اعتقاد بر این است که DEHP، همراه با سایر فتالات ها به عنوان یک آنتاگونیست آندروژن باعث اختلال غدد درون ریز در مردان می شود و ممکن است اثرات ماندگاری بر عملکرد تولید مثلی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان داشته باشند.نشان داده شده است که قرار گرفتن در معرض فتالات قبل از تولد با سطوح پایین تر باروری در مردان نوجوان مرتبط است.

در مطالعه ای دیگر، غلظتهای DEHP در هوا در یک کارخانه پلت پی وی سی به طور قابل توجهی با کاهش تحرک اسپرم و یکپارچگی DNA کروماتین همراه بود.علاوه بر این، نویسندگان اظهار داشتند که برآورد مصرف روزانه DEHP با جمعیت عمومی قابل مقایسه است که نشان می دهد درصد زیادی از مردان در معرض سطوح DEHP هستند که ممکن است بر تحرک اسپرم و یکپارچگی کروماتین DNA تأثیر بگذارد.

مطالعات روی موش ها اثرات سوء دیگری را بر سلامتی به دلیل قرار گرفتن در معرض DEHP نشان داده است. همچنین بین سطح پلاسمای DEHP در زنان و آندومتریوز همبستگی وجود دارد. DEHP همچنین یک عامل ایجاد کننده سرطان در انسان است، اگرچه مطالعات انسانی به دلیل قرار گرفتن در معرض عناصر متعدد و تحقیقات محدود بی نتیجه مانده است. مطالعات در شرایط آزمایشگاهی و جوندگان نشان می دهد که DEHP در بسیاری از حوادث مولکولی از جمله افزایش تکثیر سلولی، کاهش آپوپتوز، آسیب اکسیداتیو و گسترش کلونال انتخابی سلول ها نقش دارد.

این مواد باید مطابق با روش های بهداشت ایمنی ذخیره سازی شود. کنترل های مهندسی مربوطه باید اجرا شود. این محصول در صورت تکرار یا طولانی شدن تماس باعث سوزش شدید چشم ها و تحریک پوست می شود. خطرات ناشی از استنشاق بخارات در دمای اتاق کم است اما ممکن است در دمای بالاتر باعث تحریک شود. در حین کار با این ماده باید تجهیزات محافظت شخصی از جمله عینک ایمنی، لباس و دستکش غیر قابل نفوذ استفاده شود و در صورت تشخیص ریسک بیشتر از ماسک استفاده کنید. دی اکتیل فتالات باید در ظروف کاملاً مهر و موم شده در مکانی خنک، خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>