اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

dop

روغن کمکی دی او پی DOP ترکیبی است که تا 30% به روغن DOP اضافه می شود بدون آنکه خواص فیزیکی و شیمیائی آن را تغییر دهد این مسئله به متعادل کردن و به صرفه نمودن قیمت روغن DOP کمک می کند و امکان استفاده بیشتر آن را در صنایع مختلف فراهم می کندروش تولید روغن دی او پی بسیار ساده است و در یک راکتور مجهز به همزن در مجاورت کاتالیزور دو اتیل هگزانول و انیدرید فتالیک به عنوان ماده اولیه واکنش داده و به DOP تبدیل می شوند.

DOP گرید صنعتی محبوب ترین ماده پلاستیزر است که دارای خواص کامپوزیتی عالی، از جمله ظرفیت خوب مخلوط کردن، کارایی بالا در پلاستیک زدگی، فراریت کم، انعطاف پذیری خوب در دمای پایین، مقاومت در برابر آبگیری، خواص الکتریکی خوب، مقاومت در برابر حرارت و توانایی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوا است.این ترکیب می تواند در پردازش انواع محصولات PVC نرم، کوپلیمر وینیل کلرید و رزین الیاف مانند فیلم، ورقه، چرم مصنوعی، کابل، قالب پلاستیکی و غیره استفاده شود. همچنین در انواع لاستیک مصنوعی اثر پلاستیزر خوبی دارد.

دی اکتیل فتالات یک استر فتالات است که در ساخت طیف وسیعی از پلاستیک ها و محصولات پوششی استفاده می شود. این ترکیب به عنوان نرم کننده در مخلوط خمیر و خمیر PVC و به عنوان افزودنی در بسیاری از فرایندها استفاده می شود. همچنین به عنوان سیال هیدرولیک و به عنوان سیال دی الکتریک در خازن ها کاربرد دارد.

این ماده را می توان در بسیاری از محصولات نهایی شامل کف پی وی سی کفش و دمپایی، چرم مصنوعی، غشای ضد آب، رنگ، لاک، پوشش کف و شیلنگ یافت.همچنین در فرآیند پرداخت تکمیلی کاغذ، تولید گرانول های پی وی سی، در مطالعات سم شناسی و در ارزیابی ریسک آلودگی مواد غذایی که از طریق مهاجرت فتالات ها از مواد در تماس با مواد غذایی رخ می دهد، استفاده می شود.

کاربرد روغن دی او پی DOP در وسایل پزشکی

به دلیل خواص مناسب و هزینه کم این ترکیب به عنوان پلاستیزر در تولید محصولات PVC به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. پلاستیک ها ممکن است حاوی 1٪ تا 40٪ روغن دی او پی باشند.این ترکیب رایج ترین ماده مورد استفاده در دستگاه های پزشکی مانند لوله و کیسه های داخل وریدی، کاتترهای IV، لوله های نازوگاستریک، کیسه های دیالیز و لوله ها، کیسه های خون و لوله های انتقال خون و لوله های هوا است. DEHP این پلاستیک ها را نرم و انعطاف پذیرتر می کند و اولین بار در دهه 1940 در کیسه های خون استفاده شد.

به همین دلیل در مورد نشت این ترکیب به مایعات بدن بیمار به ویژه برای کسانی که نیاز به تزریق گسترده دارند یا کسانی که در معرض بالاترین خطر ابتلا به ناهنجاری های رشد هستند نگرانی هایی ابراز شده است. نوزادان تازه متولد شده در مهد کودک، بیماران هموفیلی، بیماران دیالیزی کلیه، نوزادان، نوزادان نارس، شیرده و زنان باردار به ویژه در معرض خطر هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>