اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کدورت

کدورت سنج های آزمایشگاهی به سه شکل پرتابل، رومیزی پرتابل و آزمایشگاهی دیجیتال وجود دارند. سنسور کدورت سنج، بخشی از دستگاه است که میزان کدری محلول را اندازه می گیرد. برای نمونه های رنگی، از منبع نور مادون قرمز استفاده می شود.

انواع کدورت سنج های عرضه شده توسط کمپانی های مختلف

یک نمونه از دستگاه کدورت سنج پرتابل، لوترون مدل TU-2016 می باشد که با برندهایی چون هانا، بنتک، کیمو و … عرضه شده و برای اندازه گیری کدورت در زمان کم و با سرعت زیاد کاربرد دارد. داشتن منبع نور قرمز، قابلیت اندازه گیری کدورت محلول های رنگی و داشتن مقاوت بالای نور در صفحه از ویژگی های آن می باشد. از این دستگاه در صنایع غذایی و پتروشیمی، تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب و … استفاده می شود.

نوعی از کدورت سنج های آزمایشگاهی رومیزی توسط کمپانی HACH تولید و عرضه می شود که دارای قابلیت آشکارسازی 360٭90 می باشد و سری TU5 می باشد. این دستگاه از دقت و صحت بالا در اندازه گیری برخوردار بوده و تکرارپذیری بالا دارد.

کدورت سنج آزمایشگاهی سری TL 2300 نمونه ی دیگری از کدورت سنج هاست که با استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته، دستگاه قابلی در آزمایشگاه های آب و فاضلاب، صنایع دارویی و غذایی و … می باشد. این دستگاه دارای 4 مدل TL2350، TL2310، TL2300 و TL2360 است که با استانداردهای مختلف و در رنج های متفاوت ساخته می شود. از خواص این مدل کدورت سنج ها می توان به داشتن صفحه نمایش رنگی و لمسی، داشتن منبع نوری LED، سنسور پیشرفته و همچنین قابلیت انتقال داده ها با برخورداری از درگاه USB را می توان نام برد.

پرتو نور از منبع نور و یک آشکارساز نور (نور پراکنده شدن با زاویه 90 درجه) در این دستگاه وجود دارد که مقدار نور انعکاس یافته، با میزان جامدات و ذرات موجود در نمونه (کدورت) متناسب و تعیین کننده مقدار آن خواهد بود. خواصی از ذرات مانند رنگ و شکل، تعیین کننده میزان انعکاس نور خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>