اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پمپ

یکی از نکات مهم در انتخاب پمپ مناسب، سطح خلأ آن می باشد. با توجه به این که چه سطح خلأیی مود نیاز است، از پمپ هایی با خلأ کم، متوسط، بالا، بسیار بالا و خیلی شدید استفاده می شود. دومین نکته، انتخاب نوع پمپ است. پمپ ها از نظر حرکات و ضربات مکانیکی، ارتعاشات، میدان های مغناطیسی، خروجی بالای گاز، تابش و موارد بسیار دیگر باید بررسی شوند. از نظر هزینه، سرمایه گذاری و نگه داری نیز باید پمپ مناسب استفاده شود.

کاربردهای پمپ های خلأ

از مهم ترین کاربردهای پمپ های وکیوم در صنایع مختلف، کارخانجات، بیمارستان ها و آزمایشگاه های شیمی و فیزیک می باشد. در این آزمایشگاه ها در دستگاهی به نام روتاری با استفاده از سیستم مکش و وکیوم، عمل تقطیر و خشک کردن محلول ها انجام می شود. همچنین با استفاده از سیستم مکش و وکیوم، و استفاده از قیف بوخنرتصفیه محلول و صاف کردن سریع انجام می شود.برای این کار ابتدا قیف بوخنر روی ارلن مایر قرار گرفته و و روی قیف را با کاغذ صافی می پوشانند.با به کار گرفتن یک شیلنگ ارتباط بین ارلن مایر و پمپ وکیوم برقرار می شود.

وقتی نمونه محلول روی کاغذ صافی گذاشته شده روی قیف قرار می گیرد و پمپ روشن می شود، با استفاده از مکش، محلول از کاغذ صافی عبور کرده و مواد نامحلول و معلق داخل آن، روی کاغذ باقی می ماند. از کاربردهای دیگر پمپ های خلأ در ساختار جاروبرقی می باشد که بر اساس مکش زیاد در این وسیله عمل می کند.

کمپانی های سازنده و قیمت خرید و فروش

انواع مختلف پمپ های وکیوم روغنی، بدون روغن و خشک با ظرفیت های مختلف، توسط کمپانی های مختلفی ساخته و عرضه می شوند. Epec، تایوان، چینی، Rocker، و Hamer از جمله شرکت هایی هستند که پمپ های وکیوم تک مرحله ای یا دو مرحله ای و با سایزهای مختلف را تولید می کنند. قیمت های آن ها نیز با توجه به کشور و برند تولید کننده متفاوت خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>