اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تیتراسون


تیتراسیون اسید - باز

تعیین غلظت یک اسید با استفاده از یک باز و یا تعیین غلظت یک باز با استفاده از یک اسید با غلظت مشخص را، تیتراسیون اسید - بازی می گویند. این نوع از تیتراسیون که دارای انواع اسید و باز قوی، اسید و باز ضعیف، اسید ضعیف با باز قوی و اسید قوی با باز ضعیف می باشد، شامل واکنش خنثی شدن می باشد.

تیتراسیون اکسایش - کاهش (ردوکس)

این تیتراسیون بر پایه گرفتن یا از دست دادن الکترون ها انجام می شود که به نام تیتراسیون کاهشی نیز خوانده می شود. در این نوع از تیتراسیون که شامل یک واکنش اکسایش - کاهش است، به دلیل رنگی بودن مواد، به اضافه کردن معرف نیازی نیست.

تیتراسیون رسوبی

در این نوع از تیتراسیون، با اضافه کردن یک معرف، بعد از انجام واکنش، یک نوع جامد رسوبی تشکیل و از محلول جدا می شود. این تیتراسیون ها که برای تعیین غلظت عناصر به کار می روند، با تیترانت های غیر آلی انجام می شود.در این نوع از تیتراسیون یک واکنش کمپلکسی بین فلز با لیگاند انجام می شود.در تیتراسیون یدومتری، ید به عنوان شناساگر بوده و هم اکسید می شود و تیترانت در این تیتراسیون، تیو سولفات می باشد.

کمپانی های تولیدی و قیمت خرید و فروش تیتراتورها

کمپانی های زیادی در کشورهای مختلف این دستگاه را ساخته و توسط نمایندگی های مختلف در کشورهای دیگر در بازار عرضه می کنند. قیمت های آن نیز با توجه به نوع برند و شرکت تولید کننده می باشد. کمپانی SI Analytics آلمان یکی از این کمپانی هاست.

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده تیتراتور، Labindia می باشد که که دارای 14 نمایندگی و بیش از 400 پرسنل می باشد. از کمپانی های دیگر تولید کننده تیتراتورها، Mettler Toledo سوئیس می باشد که بهترین و باتجربه ترین (بیش از 80 سال) کمپانی می باشد. این شرکت با هزینه های کم و با استفاده از مواد با کیفیت در ساخت این دستگاه، از معتبرترین شرکت هاست.

کاربرد دستگاه تیتراتور آزمایشگاهی

این دستگاه ها برای انجام تیتراسیون خودکار در تمام صنایع مختلف غذایی، دارویی، تحقیقاتی، شیمیایی، آموزشی و آزمایشگاه های آب و فاضلاب و محیط زیست استفاده می شود. همچنین در تعیین غلظت ویروس ها، باکتری ها، آزمایش های شیمی، معدن و آزمایشگاه های تشخیص طبی کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>