اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بندر نینگبو

نینگبو، که Ningpo نیز نوشته و در تلفظ اغلب(نیمبو) یا (نینبو) خوانده می‌شود، نام شهری در شمال شرقی استان ججیانگ  Zhejiang چین است. بخش اول نام این شهر به معنی (ساکت و آرام) و بخش دوم آن به معنای (امواج) است. این شهر مهم صنعتی و تجاری در 25 کیلومتری دریای شرقیچین و یکی از بنادر مهم چین از قرن هفتم تابحال به شمار می‌رفته است. مناطق شهری نیمبو Ningbo شامل 3 شهرک و تعدادی از بخش‌های روستایی شامل جزایری در هانگزوبای Hangzhou Bay و شرق دریای چین می‌باشد.

قدمت شهر نینگبو به 2300 سال قبل در سلسله کین می‌رسد به همین دلیل آن را نمونه کوچکی از شهر شانگهای می‌شناسند. نینگبو از لحاظ توان عملیاتی در ارسال محموله‌های بازرگانی رتبه دوم جهان را داراست. کارخانجات تولیدی و صنعتی زیادی در اطراف آن وجود دارد و حجم تولید و صادرات کالا در این منطقه تأثیرات بسیاری در رشد و توسعه این منطقه داشته است.

این بندر که هم‌اکنون در جایگاه نخست بنادر جنوب چین قرارگرفته است تا پایان ماه می سال جاری میلادی با افزایش جابه‌جایی 7.63 میلیون TEU کانتینر معادل 12.1 درصد افزایش در مقایسه با سال گذشته مقام نخست بنادر داخلی را به خود اختصاص داده است.با وجود بهبود بخش اقتصاد تجاری خارجی و رشد سالانه این بندر، مسائل مرتبط با میزان جابه‌جایی کانتینرها همچنان پا بر جاست. تلاش اعضای بندر Ningbo در جهت غلبه ‌بر محدودیت‌های جغرافیایی به منظور افزایش حوزه فعالیت تجاری این بندر نیز همچنان ادامه دارد. زنجیره انتقال کانتینر از بندر Ningbo به Xinjian با افزایش صد درصدی انتقال بین این دو بندر ادامه دارد.توسعه بخش بازار داخلی چین نیز موجب تقویت‌ بخش بندری این کشور شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>