اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترخیص چرخ خیاطی صنعتی:
در دنیای تجارت بین المللی صادرات و واردات و ترخیص کالا از گمرک کالاها با قوانین و مقررات خاصی همراه است.

ترخیص2

برای پیشبرد تجارت لازم است که مطابق با این قوانین فعالیت های بازرگانی خود را برنامه ریزی کرده و زیر سایه این قوانین به تجارت بپردازیم.

برای قانونی نشان دادن تجارت چرخ خیاطی صنعتی نیز باید با قوانین تعریف شده در زمینه ترخیص چرخ خیاطی صنعتی آشنا باشیم. پس با ما همراه شوید.

اهمیت واردات چرخ خیاطی صنعتی:
چرخ خیاطی را می توان به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی طبقه بندی کرد. چرخ خیاطی های صنعتی را معمولا کارخانه های تولیدی و یا تولیدی های مختلف لباس و پارچه و کیف و کفش، استفاده می کنند در طراحی چرخ های خیاطی نهایت دقت به خرج داده می‌شود تا آنقدر کیفیتشان بالا باشد که بتواند پاسخگوی نیاز این تولیدی ها باشد.

چرخ خیاطی صنعتی تنها برای یک کار تخصصی می‌باشد که با استفاده از آن می توان یک نوع دوخت را انجام داد. چرخ های صنعتی دو نوع موتور دارند یکی از آنها موتور کلاچ است که در زیر میز قرار می گیرد ودیگری هم در داخل بدنه چرخ قرار گرفته که، مصرف برق کمی دارد. مهم ترین چرخ خیاطی صنعتی، چرخ صنعتی راسته دوزی می باشد.

قوانین ترخیص چرخ خیاطی صنعتی از گمرک:

در کشورهای درحال توسعه چون ایران تهیه لوازم، قطعات و مواد اولیه ساخت چرخ خیاطی با وجود تحریم های گوناگون کار دشواری بوده و هزینه های سنگینی را به دنبال دارد. از این جهت دولت سعی کرده است با فراهم آوردن شرایط مناسب برای واردات چرخ خیاطی صنعتی، این نیاز جامعه را رفع نماید.

بر همین اساس آشنایی با قوانین واردات و ترخیص چرخ خیاطی صنعتی از گمرک در تسریع روند امور بازرگانی تجارت شما بسیار موثر می باشد.

در زمینه ترخیص چرخ خیاطی صنعتی از گمرک، همچون سایر کالاها باید در ابتدای کار به سامانه تجارت مراجعه نموده یا از طریق سازمان ها و مراجع قانونی همچون وزارت صنعت، معدن، تجارت، نسبت به دریافت مجوزهای واردات و ترخیص کالا از گمرک اقدام نمایید. سپس طبق لیست کشورهای تولید کننده چرخ خیاطی، بهترین کالا را برای واردات خریداری نمایید.

در خصوص واردات و ترخیص چرخ خیاطی صنعتی از گمرک، قبل از هر گونه اقدام لازم است که کتاب قوانین و مقررات صادرات و واردات کشور را مطالعه نموده و طبق قوانین تعریف شده نسبت به خرید چرخ خیاطی صنعتی از کشورهای مختلف و نحوه ورود آن ها به داخل کشور اقدام نمایید. با این کار به لیست کشورهای مجاز به خرید چرخ خیاطی، دست پیدا میکنید.

امروزه با وجود پیچیدگی های بازرگانی، تجارت بدون کمک گرفتن از فردی متخصص امری دشوار و وقت گیر خواهد بود.

انتخاب نماینده برای امور بازرگانی بسیار با اهمیت است چراکه، در صورت عدم تجربه کافی ترخیص کار، امور شما در گمرک با مشکل و تاخیر مواجه می شود و زیان و خسارت را، به همراه خواهد داشت. 

اسناد و مدارک مورد نیاز در ترخیص چرخ خیاطی صنعتی:

  • اسناد و مدرک یا برگه های ثبت سفارش کالا.
  • ترخیصیه.
  • اظهارنامه ها.
  • برگه ها و فیشهای مربوط به پرداخت های بانکی.
  • پیش فاکتور کالا یا همان پروفرما.
  • مجوزهای واردات و ترخیص چرخ خیاطی صنعتی از گمرک.
  • انبارنامه مربوط به کالای وارد شده.
  • برگه های مربوط به حمل نقل، از جمله برگه های بارگیری و مدارک مربوط به تخلیه کالا.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>