اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترخیص تجهیزات راه آهن:
ترخیص تجهیزات راه آهن بر روی کالاها و محصولاتی اعمال می شود که ورود و خروج آنها از طریق قطار صورت می پذیرد.

ترخیص6

فروشندگان، نمایندگان شرکت های مختلف و اشخاص حقیقی که انتقال بار آنها از طریق راه آهن می باشد در زمینه شغلی خود با این پروسه روبرو می شوند.

ترخیص تجهیزات و لوازم راه آهن شامل انواع ریل راه آهن( دنده دار یا چنگکی)، ترخیص قطعات انحراف یا تغییر مسیر، ترخیص قطعات و تجهیزات ریل های معدنی و جرثقیلی و چدنی، ترخیص نگهدارنده فاصله بین دو ریل، ، ترخیص گیره، بالشتک، ریل نگهدار، کنتر ریل، پشت بند، سوزن، ریل تقاطعی، میله سوزنبانی و… می باشد.

ترخیص تجهیزات راه آهن چیست؟
یکی از بهترین راههای حمل و نقل بین المللی جابه جایی بار از طریق ریل قطار است. با افزایش روز افزون مرزهای ریلی و ترانزیت خارجی، واردات و ترخیص تجهیزات راه آهن، بیش از گذشته مورد اهمیت قرار گرفته است. امنیت زیاد در حمل بارهایی که از حجم بالایی برخوردارند، باعث شده قطار جایگزین بهتری باشد.

حمل و نقل ریلی بغیر از میزان امنیت بالا به دلیل صرفه جویی در مصرف سوخت و کمک به محیط زیست، برای حمل کالاها در مسافت های طولانی نیز بهتر است.

ضرورت آشنایی با ترخیص تجهیزات و لازم راه آهن:
از آنجایی که دستورات و بخشنامه های مفصلی در زمینه ترخیص تجهیزات راه آهن از گمرک، در کشور حاکم است و برخی از کالاها ممنوعیت ورودی یا خروجی دارند، بستن قرارداد جهت اطلاع از این قوانین، یکی از ضروری ترین اقدامات برای تجار می باشد.

می دانیم فرآیند ترخیص تجهیزات و لوازم راه آهن کاملا تخصصی است و انجام مراحل اداری و قانونی این ترخیص نیاز به تجربه ودانش کافی دارد، لذا دسترسی به یک متخصص می تواند در محاسبه برآورد سود موثر باشد.

اگر قصد دارید کالاها و بارهای خود را به واسطه حمل و نقل ریلی و از طریق خطوط ریلی قطار، در کشور و یا در خارج از کشور جا به جا کنید، بهتر است با یک شرکت بازرگانی قرار داد داشته باشید. 

تعرفه گمرکی ترخیص این نوع کالاها از گمرک:
کد تعرفه گمرکی برای ترخیص لوازم احداث راه آهن ذیل ردیف 7302 می باشد.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ریل در ردیف 73021000 می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>