اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشنده وسترن استار 6900
یکی از مستحکم ترین و قوی ترین کشنده هایی که توسط کمپانی وسترن استار تولید شده است، کشنده وسترن استار 6900 است که می تواند بیش از 22,5 تن بار حمل کند. این کشنده همه کاره است و می تواند بنا به نیاز شما از عهده کارهای زیادی بر بیاید. کشنده وسترن استار 6900 به لطف شخصیت انعطاف پذیرش، در پیکربندی های مختلفی به بازار عرضه می شود و می تواند برای باربری و استفاده در سایت های ساختمانی، معادن مورد استفاده قرار بگیرد.

کشنده وسترن استار 6900

این کشنده برای این که از عهده وظایف سنگینی که بر عهده اش گذاشته می شود بر بیاید، به موتوری قوی مجهز شده است که قادر است بیش از 600 اسب بخار نیرو و حدود 2,779 نیوتن متر گشتاور تولید کند. وقتی صحبت از انجام کارهای سنگین به میان می آید، ایمنی کشنده بیش از هر چیزی اهمیت پیدا می کند. خوشبختانه، کابین کشنده وسترن استار 6900 از فولاد گالوانیزه ساخته شده شده است که آلومینیوم سبک بسیار مقاوم تر است، البته کاپوت از فایبرگلاس سبک ساخته شده است. روی سپر جلو یک قلاب یدک کشی تعبیه شده است که 45 درجه زاویه چرخش دارد و می تواند فشار زیادی را تحمل کند. باک زیر درب ها نصب شده است و با بست ها و نوارهایی فولادی مهار شده است تا میزان تکان خوردن آن به حداقل برسد.

کشنده وسترن استار 6900

طراحی داخلی
درب های کشنده وسترن استار 6900 با زاویه بسیار زیادی باز می شوند که باعث می شود سوار و پیاده شدن به راحتی صورت بگیرد. طراحی داشبورد شباهت زیادی به سایر محصولات کمپانی وسترن استار دارد. داشبورد بزرگ است و غربیلک فرمان نیز دو پره ای است. کیفیت مواد مصرف شده در کابین نیز تفاوت زیادی با سایر کشنده های این کلاس ندارد. کابین مقاوم و با دوام به نظر می رسد و کیفیت ساخت نیز بسیار بالاست. پنل ابزار از آمپرهایی کارآمد بهره می برد. شیشه روی آمپرها نیز محدب است تا بهتر دیده بشوند و خوانا باشند. دکمه های کنترلی ضد آب هستند و حتی اگر راننده دستکش به دست داشته باشد نیز می‌تواند به راحتی با آن ها کار کند. صندلی ها جزو راحت ترین صندلی ها محسوب می شوند و به تکیه گاه دست نیز مجهز شده اند. این صندلی ها از تنظیمات زیادی برخوردارند و به راننده اجازه می دهند بهترین و راحت ترین وضعیت را پیدا کند. ارتفاع صندلی ها زیاد و شیشه جلو نیز بسیار بزرگ است که باعث می شوند راننده دید خوبی از جاده داشته باشد. عرض کابین این کشنده به حدود 1.98 متر می رسد و باعث می شود کابین از جای زیادی برخوردار باشد. نیازی به گفتن نیست که در داخل کابین محفظه های بار زیادی به چشم می خورند که از میان آن ها می توان به محفظه های پاکتی روی درب و جا لیوانی ها اشاره کرد.

کشنده وسترن استار 6900

موتور و گیربکس
کشنده وسترن استار 6900 با سه موتور دیزل به بازار عرضه می شود که عبارتند از: Detroit Tier II، Detroit DD15 و Detroit DD16. این موتورها در کنار گیربکس های اتوماتیک Eaton Fuller یا Alliston قرار می گیرند. موتور Detroit Tier III به طور خاص برای مأموریت های سنگین خارج جاده ای طراحی شده است. از این موتور می‌توان در عملیات مربوط به معدن کاری، عملیات اکتشاف و حمل نفت و گاز استفاده کرد. موتور Detroit DD15 از سیستم BlueTec Emissions استفاده می کند که گازهای آلاینده را به میزان زیادی کاهش می دهد. قوی ترین موتور، موتور Detroit DD16 است که می تواند 600 اسب بخار نیرو و حدود 2,779 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

کشنده وسترن استار 6900

کشنده وسترن استار 6900 در پیکربندی های 4×6، 6×6، 4×8 و 6×10 و به صورت تک یا دوکابین به بازار عرضه می شود. سیستم تعلیق در جلو و عقب بسیار قوی است و توان تحمل بارهای سنگین را دارند. کابین این کشنده ثبات بسیار خوبی دارد و تکان های آن به حداقل رسانده شده اند. این کشنده به صورت استاندارد به فرمان برقی مجهز است و به رغم اندازه بزرگ غربیلک، کار کردن با آن حتی در خارج جاده کار بسیار آسانی است.

کشنده وسترن استار 6900

نتیجه گیری
در مجموع می توان گفت کشنده وسترن استار 6900 هنوز از طراحی بدنه ای قدیمی در برابر رقبا برخوردار است، با این حال، کابین بسیار راحت است و هیچ ایرادی از ارگونومی آن نمی توان گرفت. واضح است که کمپانی وسترن استار کمتر به ظاهر اهمیت داده است و بیشتر روی استحام و همه کاره بودن این کشنده تمرکز داشته است. موتورها و سیستم تعلیق بسیار قوی هستند و با ماهیت کشنده سنخیت زیادی دارند. این کشنده آماده است سخت ترین مأموریت ها را در دشوارترین شرایط انجام دهد.

کشنده وسترن استار 6900

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>