اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترخیص کالا از هند:
هند یکی از کشورهای بزرگ آسیایی است که کالاهای مختلفی را در حوزه ی کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، زیورآلات و … تولید می کند.

ترخیص26

بسیاری از کشورهای بزرگ و پیشرفته ی دنیا با هند رابطه دارند و محصولات مورد نیاز خود را از هند تأمین می کنند. اقلام گوناگون نظیر چای، برنج، گندم، دانه های روغنی، ماشین آلات و قطعات یدکی، برخی از محصولات صادراتی هند می باشد.

در گذشته، برای تجار و بازرگانانِ ایرانی نیز هند از منابع مهم برای تهیه کالا بوده است. اگرچه در سال های اخیر میزان واردات محصول از هند کمتر شده است، ولی هنوز هم تجارت با هند قابل انجام است و کالاهای مختلفی را می توان از این مسیر مبادله کرد.

به طور کلی، هند از نظر دسترسیِ جغرافیایی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است و حمل و نقل دریایی کالا از طریق خلیج عمان به راحتی میسر می باشد.

با این حال، تجارت و ترخیص کالا از هند نیز مشمول شرایط و آیین نامه هایِ گمرکیِ صادرات و واردات است که باید تشریفات اداری آن را انجام دهید یا مراحل ترخیص را به شرکت ترخیص کالا بسپارید.

چگونه کالای خود را از هند ترخیص کنیم؟
انجام امور گمرکی ترخیص کالا از موارد ضروری برای واردات محصول است. چنانچه کالا بدون سپری کردنِ مراحل ترخیص وارد کشور شود، به عنوان کالای قاچاق محسوب شده و فروش آن در بازار غیرقانونی خواهد بود.

به طور عمومی، برای ترخیص کالا از هند، یک سری مدارک و ملزومات، مثل کارت بازرگانی، بارنامه، کد تعرفه، پیش فاکتور و … نیاز است.

یافتن فروشنده معتبر نیز از مراحل ابتدایی واردات کالا از کشورهای خارجی است که برای واردات از هند نیز لازم است با شرایط بازار و تولیدکنندگانِ عمده در این کشور آشنا باشید و بتوانید با مذاکره محصول خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

علاوه بر این، برای واردات از هند شما باید ثبت سفارش را نیز انجام دهید و مجوزهای ضروری را برای محصول دریافت کنید.

از آنجا که بخش زیادی از محصولات صادراتی هند شامل مواد خوراکی و کشاورزی است، برای واردات این گونه از کالاها، باید مجوزهای بهداشتی و استاندارد را دریافت کرده باشید.

برای حمل و نقل کالا از هند نیز شرکت های مختلفی خدمات ترابری بین المللی را انجام می دهند که می توانید بارگیری و ارسالِ محصولات تان را به عهده ی آنها بسپارید.

همچنین، برای اینکه مراحل واردات کالا از هند در کم ترین زمان و بدون مشکل سپری شود، می توانید از خدمات و راهنمایی هایِ ترخیص کاران استفاده کنید که از تجربه و تخصص لازم در این زمینه بهره مند می باشند.

صادرات چه کالاهایی از هند رایج است؟
همان طور که گفته شد، محصولات کشاورزی مثل چای، گندم، برنج و ادویه جات و … بخش اعظمی از کالاهای صادراتی از هند را تشکیل می دهند.

با وجود این، محصولات صادراتی هند تنها به این حوزه منحصر نمی باشد و کالاهای صنعتی همچون سنگ آهن، فولاد، مس و …؛ ماشین آلات مهندسی مثل لوازم نساجی، قطعات خودرو و …؛ لوازم الکترونیکی نظیر موبایل، کامپیوتر، دوربین مداربسته و …؛ انواع دارو و مکمل های دارویی؛ جواهرات و زیورآلات؛ مصالح ساختمانی و بسیاری موارد دیگر را هم در بر می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>