اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بندر آرخانگلسک Arkhangelsk

بندر آرخانگلسک Arkhangelsk از طرفی در 50 کیلومتری دریای سفید روی رودخانه‌ی دوینا Dvina در شمال غربی روسیه و از طرفی در حدود 450 مایلی بندر مورمانسک Murmansk و 700 کیلومتری قسمت شمال شرقی بندر سن‌پترزبورگ St. Petersburg واقع‌شده است. این بندر بخش اداری منطقه آرخانگلسک بوده و در سال 2006 حدود 350 هزار نفر از مردم در این بندر زندگی می‌کردند، بندر آرخانگلسک Arkhangelsk بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بندر روسیه در قرون‌وسطی بود. امروزه این بندر به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده چوب در روسیه محسوب می‏‌شود و ازجمله صنایع موجود در این بندر، صنعت پردازش چوب و کشتی‌سازی و تعمیر کشتی است.

نووروسیسک Novorossiysk

بندر نووروسیسک بر روی دهانه خلیج تسمس Tsemes بر روی سواحل شمال شرقی دریای سیاه و در قسمت جنوب غربی کشور روسیه واقع ‌شده است. این بندر یکی از شهرهای روسیه محسوب می‏‌شود که تحت عنوان شهر قهرمان در طول جنگ جهانی دوم به رسمیت شناخته شد. در سال 2006 بیش از 230 هزار نفر از مردم در این بندر زندگی می‌کردند. بندر نووروسیسک به‌عنوان پایگاه نیروی دریایی، پایگاه کشتی‌سازی و پایانه خطوط انتقال نفت، یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین بنادر روسیه در دریای سیاه به شمار می‏‌رود. بندر نووروسیسک Novorossiysk تجارت دریای روسیه را پشتیبانی می‌کند و از طرفی، این بندر محل جای گیری صنایع تولید مواد غذایی و کالاهای فلزی نیز به شمار می‏‌رود.

بندر کالینینگراد Kaliningrad

بندر کالینیگراد Kaliningrad بر روی سواحل رودخانه پرگولیا Pregolya در حدود 6 کیلومتری مرداب فریچس Frisches و در منطقه کالینینگراد Kaliningrad روسیه واقع‌شده است و از طرفی به‌عنوان غربی‌ترین منطقه روسیه محسوب می‌‏شود. در سال 2006 بیش از 423 هزار نفر از مردم در این بندر زندگی می‌کردند. این بندر تا سال 1945 تحت عنوان کنیگسبرگ Konigsberg نامیده می‌شد و به‌عنوان یکی از پایتخت‌های پروس Prussia شرقی بود. بندر کالینینگراد Kaliningrad پس از جنگ جهانی دوم تحت شرایط قرارداد پوتسدام Potsdam بین متفقین بخشی از روسیه شد. امروزه این بندر، صنایعی ازجمله ماهیگیری، کاغذسازی، چوب‌بری و ماشین‌آلات را در برمی‌گیرد. در سال 1996 به‌منظور تقویت اقتصاد محلی، منطقه ویژه اقتصادی در بندر کالینینگراد که بیشتر اجناس آن از عوارض گمرکی معاف بودند، تأسیس شد

بندر سن‌پترزبورگ Petersburg

بندر سن‌پترزبورگ St. Petersburg بر روی دلتای رود نوا Neva، در قسمت انتهایی خلیج فنلاند Finland و در قسمت میانی زمین‌های پست تایگا در روسیه غربی واقع‌شده است. بندر سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو محسوب می‏شود. در سال 2006 بیش از 4.5 میلیون نفر در سن‌پترزبورگ زندگی می‌کردند. بندر سن‌پترزبورگ دروازه مهمی برای تجارت، مرکز صنعتی و امور مالی روسیه است. صنایع موجود در بندر سن‌پترزبورگ عبارت‌اند از: تجارت نفت و گاز، هوا و فضا، الکترونیک و رادیو، کامپیوتر و نرم‌افزار و کشتی‌سازی؛ این بندر تولیدکننده ماشین‌آلات و حمل‌ونقل تجهیزات سنگین نیز می‏باشد. ازجمله تجهیزات این بندر عبارت‌اند از: معدن، تجهیزات پزشکی، آلومینیوم، مواد شیمیایی، دارویی، پارچه، پوشاک و تولید مواد غذایی.

بندر ناخودکا Nakhodka

بندر ناخودکا  Nakhodka در جنوب شرقی‌ترین نقطه از روسیه در خلیج ناخودکا و در دریای ژاپن واقع‌شده است. بندر امروزی در اوایل دهه 1980 تحت سلطه شهر ناخودکا ساخته شد. این بندر به‌عنوان بزرگ‌ترین و مکانیزه‌ترین بندر در شرق روسیه تأسیس و علاوه بر این، مرکزِ مهمِ صادرات و محل قرارگیری ناوگان ماهیگیری و کشتی‌های مسافربری به بندر یوکوهاما Yokohama و ژاپن به شمار می‏رود. در سال 2006 این بندر محل زندگی بیش از 171 هزار نفر بود.

بندر تاگانرگ Taganrog

بندر تاگانرگ Taganrog بر روی ساحل شمالی خلیج تاگانرگ Taganrog از دریای آزوف Azov در نزدیکی رودخانه دان Don در جنوب غربی روسیه واقع‌شده است. بندر تاگانرگ محل قرارگیری صنایع مختلفی ازجمله: اتومبیل، آهن و فولاد، مهندسی، ماشین‌آلات، پردازش فلز، چوب، خمیر و کاغذ، مواد شیمیایی و... محسوب شده و همچنین به‌عنوان قلب صنعت کشاورزی و منطقه پیشرو در دریای آزوف محسوب می‌شود. این بندر زادگاه نویسنده مشهور جهان آنتون چخوف است. در سال 2006 بیش از 268 هزار نفر در این بندر زندگی می‌کردند.

بندر ولادی وستک Vladivostok

بندر ولادی وستک Vladivostok مرکز اداری منطقه پریمرسکی Primorsky و در نزدیکی مرزهای دو کشور چین و کره شمالی است. بندر ولادی وستوک اصلی‌ترین مرکز فرهنگی و آموزشی روسیه به شمار رفته و گروه عمده‌ای از جمعیت این بندر را دانشجویان تشکیل داده‌اند. در سال 2006 بیش از 586 هزار نفر در این بندر زندگی می‌کردند. اقتصاد بندر ولادی وستک تا حد زیادی بر اساس فعالیت‌های دریایی شامل: حمل‌ونقل و کشتی‌سازی، ماهیگیری و نیروی دریایی روسیه استوار مانده و همچنین بندر ولادی وستک محل زندگی ناوگان نیروی دریایی روسیه نیز محسوب شده و صادرات اصلی این بندر عبارت‌اند از: ماهی و چوب و فلزات و کشتی.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>