اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتیرانی

کد امنیتی آی. اس. پی. اس (ISPS) بایستی به جهت حفظ امنیت و حمایت از تمامی ذینفعان و در کاملترین اشکال خود به مرحله اجراء دربیاید.برای شرکت های کشتیرانی به ویژه مالکان کشتی ها و بنادر، این به آن معنی است که آنها بایستی هزینه اضافی برای این منظور پرداخت نمایند تا بتوانند افراد شایسته و ماهر و آموزش دیده را جهت پیاده سازی معیارهای امنیتی مورد نیاز کد امنیتی ISPS تربیت کنند.

نیروی انسانی فراوان، طراحی عظیم و ابزار آلات متعدد صرف پیاده سازی کد ISPS می شود تا اطمینان حاصل شود که سلامت و امنیت جان کارکنان کشتی و پرسنل شاغل در بنادر تضمین گردد. جهت پوشش هزینه های مربوطه، خطوط کشتیرانی، هزینه ای تحت عنوان " هزینه اضافی کد امنیتی " در صورتحساب یا در استعلام نرخ، قرار می دهند.

مشتری یا صاحب کالا هزینه های مربوط به کد امنیتی و تحت عنوان "هزینه امنیتی صاحب کشتی" یا "هزینه امنیتی ترمینال " در صورتحساب های مربوطه دریافت می کنند که پرداخت آن واجب و لازم الاجراء است. " هزینه امنیتی ترمینال " همانطوری که از اسمش پیدا است توسط بنادر صورتحساب می شود و از مالک یا مالکان کشتی جهت پوشش هزینه اضافی حفاظت از بنادر، اخذ می گردد.

همچنین هزینه کد امنیتی در خصوص محمولات نیز از صاحب یا صاحبان کالا بهمراه کرایه حمل مربوطه و توسط شرکت حمل کننده دریافت می گردد. مقدار و مبلغ هزینه های کد امنیتی توسط خطوط کشتیرانی و بر اساس برآورد هزینه توسط مقام ها و افراد یا کار گروه تخصصی تعیین می شود و این نرخ تابع بندر و یا بنادری است که قرار است کشتی ها در آن بنادر بارگیری یا تخلیه نمایند، متغیر است.

بخاطر داشته باشیم که تهدید دائمی و پایدار دزدان دریایی لحظه ای ما را به حال خود نمی گذارد و یکی از نگرانی و دغدغه اصلی ما را تشکیل می دهد. ابتکار عمل مثل کد امنیتی ISPS سبب می شود اقدامات و نیاز های پیشگیرانه جهت حفاظت از محموله، کشتی و خدمه آن، با تمام قوا بکار بندیم. اگر چه اینگونه اقدامات در حال حاضر هزینه های زیادی را تحمیل می کنند ولی در دراز مدت، این ابتکار عمل برای حفاظت از منافع عمومی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>