اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشنده وسترن استار 4700 به گونه ای طراحی و ساخته شده است تا با بالاترین استانداردها مطابقت داشته باشد. کمپانی وسترن استار همیشه به خاطر کشنده های مطمئنی که تولید می کند مشهور بوده است و کشنده وسترن استار 4700 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به تک تک جزییات نوجه زیادی کرده است. این کشنده در پیکربندی های SF و SB تولید می شود و به طور خاص برای برف روبی، حمل زباله های شهری، نصب میکسر و شستشوی معابر طراحی شده است. این کشنده با موتورهای Detroit و Cummins به بازار عرضه می‌شوند که قادرند بین 260 تا 350 اسب بخار نیرو تولید کنند.

کشنده وسترن استار 4700

کشنده وسترن استار 4700 از طراحی بدنه ای عضلانی برخوردار است. جلو دماغه بزرگ یک جلو پنجره براق با پره های افقی قرار گرفته است که لوگوی کمپانی در بالای آن جا خوش کرده است. برای گردش هوای بیشتر، ورودی ‎های هوا با روکش کروم در طرفین کاپوت نصب شده اند. چراغ های مستطیل شکل پایین قرار گرفته اند و به منظور افزایش دید به لامپ های هالوژن مجهز شده اند. درب کاپوت به راحتی و با زاویه 90 درجه باز می شود، فنرهای مخصوصی نیز زیر درب تعبیه شده اند تا راحت و بدون هیچ زحمتی باز شود. برخلاف کابین سایر کشنده های این کلاس که از آلومینیوم سبک ساخته می شوند، کابین کشنده وسترن استار 4700 از فولاد ساخته شده است. علی رغم این واقعیت که کابین فولادی بسیار سنگین تر از کابین آلومینومی است، کمپانی سازنده فولاد را انتخاب کرده است چون محکم تر است و هنگام وقوع تصادف مقاومت بیشتری دارد. علاوه بر این، کابین فولادی به روکش گالوانیزه مجهز شده است تا زنگ نزند.

کشنده وسترن استار 4700

کابین داخلی
شاید بتوان گفت طراحی داخلی کشنده وسترن استار 4700 به اندازه طراحی بدنه آن زیبا و کامل نیست. اشکال چهارگوش و خطوط صاف زیادی در کابین به چشم می خورند و قدری خشن به نظر می رسند. دریچه های هوای چهارگوش نیز قدری ابتدایی هستند. طراحی سراسری داشبورد خوب است ولی کمی در هم ریخته و حواس پرت کن احساس می شود. از طرف دیگر، به جز دکمه های سیستم تهویه مطبوع که بیش از حد پایین قرار گرفته اند و به راحتی در دسترس نیستند سایر دکمه های کنترلی چیدمانی منطقی دارند و دم دست هستند. کیفیت مواد اولیه مصرف شده در کابین داخلی بالا است. به نظر می رسد مواد سخت و محکم آمادگی دارند بدون آسیب دیدن سخت ترین شرایط را تحمل کنند.عرض 183 سانتی متری کابین باعث می شود فضای سر و فضای پای زیادی وجود داشته باشد. ارتفاع صندلی راننده زیاد است و باعث می شود راننده دیدی بسیار عالی از جاده و اطراف داشته باشد. آینه عقب مانند آینه عقب همه خودروها دارای نقاط کور است و این ضعف توسط لنزهایی بزرگ برطرف شده است تا نقاط کور به حداقل برسند. صندلی راننده دارای یک تکیه گاه دست راحت است. همچنین این صندلی دارای تنظیمات زیادی است و به راننده کمک می کند پشت فرمان جا خوش کند.

کشنده وسترن استار 4700

غربیلک فرمان نیز یکی از جذاب ترین غربیلک هایی است که در کشنده های امروزی دیده می شود. طراحی ارگونومیک و دو پره ای فرمان بسیار زیباست، تزیینات چوبی نیز زیبایی آن را دو چندان کرده اند. کشنده وسترن استار 4700 از محفظه های زیادی در داخل کابین بهره می برد. روی قسمت داخلی درب ها پاکت های بزرگی تعبیه شده اند. یک جعبه بزرگ نیز بین صندلی ها قرار دارد. چند محفظه نیز روی داشبورد قرار دارند و کار را تکمیل می کنند. از طرف دیگر، جا لیوانی ها کمی دور از دسترس هستند و راننده برای این که یک فنجان چای بردارد مجبور است بیش از حد دستش را دراز کند. به جرأت می توان گفت کشنده وسترن استار 4700 دارای سیم کشی هوشمندانه ای است. بر خلاف سایر کشنده های این کلاس، این کشنده ترمینال های برق را در داخل کابین قرار داده است تا آن ها را از هر آسیبی محافظت کند. کف کابین نیز صفحه ای قرار دارد که با برداشتن آن به آسانی می توان به سیم کشی ها دسترسی داشت.

قدرت و عملکرد موتور
نیروی پیشران کشنده وسترن استار 4700 را موتورهای دیزل Detroit یا Cummins تأمین می کنند. هر دو این موتورها از تکنولوژی Selective Catalytic Reduction یا به اختصار SCR بهره می برند که راه حلی ساده و کم هزینه برای تطابق با آخرین استانداردهای آلایندگی به شمار می رود. موتور ISC Cummins به یک سیستم کاملاً یکپارچه کنترل آلاینده ها مجهز است که از اجزایی نظیر سیستم پاشش سوخت فشار بالای Common Rail، Variable Geometry Turbocharger و فیلتر جدا کننده ذرات مجهز است. این موتور قادر است بین 240 تا 300 اسب بخار نیرو تولید کند. موتور Cummins ISL قادر است بین 370 تا 425 اسب بخار نیرو و حدود 1,627 گشتاور تولید کند. این موتور قدرت بی نظیری دارد و سراشیبی ها را بدون هیچ زحمتی پشت سر می گذارد. این موتور به ترمز موتور نیز مجهز است که هنگام پایین آمدن از سراشیبی تپه ها بسیار کاربرد دارد. از طرفی، استفاده از ترمز موتور هزینه تعمیر و نگهداری را پایین می آورد.

کشنده وسترن استار 4700

موتور Detroit DD13 بین 350 تا 470 اسب بخار نیرو تولید می کند و از این تجهیزات بهره می برد: سیستم پاشش سوخت Common Rail، ترمز موتور، سیستم خنک کننده پیشرفته و زمان بندی شده. این موتورها در کنار گیربکس Eaton Fuller قرار می گیرند که گیربکسی مطمئن است و امتحان خودش را پس داده است. این گیربکس به لطف ضریب مناسب چرخ دنده ها بیشترین نیرو را از موتور بیرون می کشد. کشنده وسترن استار 4700 به منظور این که از عهده کارهای مختلف بربیاید، دارای یک کفی با قطری نزدیک به نیم اینچ است که می‌توان آن را به طور دلخواه مته کاری و تجهیزات گوناگونی روی آن نصب کرد. گفتنی است فرمان پذیری کشنده زیاد چنگی به دل نمی زند ولی کارش را خوب انجام می دهد. از طرفی، تایرها 55 درجه زاویه چرخش دارند که باعث می شود کشنده قدرت مانوردهی بی نظیری داشته باشد و به راننده این امکان را بدهد به راحتی در خیابان های باریک شهری تردد کند.

کشنده وسترن استار 4700

نتیجه گیری
می توان گفت پیدا کردن کشندهی که بهتر از کشنده وسترن استار 4700 ساخته شده باشد کار دشواری است. ساختار بسیار با کیفیت و محکم در کنار طراحی بسیار زیبا قرار می گیرد و این کشنده از عهده انجام هر کاری بر بیاید. طراحی کابین نیز مناسب و راحت است. موتورها قدرت و کارایی خودشان را به اثبات رسانده اند و به این کشنده کمک می کنند از عهده انجام هر کاری که به آن سپرده می شود بر بیاید.

کشنده وسترن استار 4700

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>