اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

این کامیون که با هدف حمل بارهای سنگین ساخته شده، طوری طراحی شده است که از پس هر کاری برمی‌آید: حمل تانکر، بارهای سنگین در سایت های ساختمانی، و حمل زباله! اینها گوشه کوچکی از کارهایی است که داف CF یورو 5 قادر به انجام آنها می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد سری CF کامیون های داف می توان به کیفیت رانندگی و قابلیت مانور بسیار عالی آنها اشاره کرد. طراحی فوق العاده شاسی، سیستم فرمان، ترمز و تعلیق در کنار قدرت و گشتاور بی نظیر پیشرانه های در نظر گرفته شده و راحتی و کارایی کابین، رانندگی با سری CF را تحت هر شرایطی به امری لذت بخش تبدیل می کند.

کامیون داف CF یورو 5

طراحی داخلی
کاربردهای گوناگون، طراحی کابین های مختلف را سبب می شود؛ خریداران می توانند بر حسب نیاز خود، یکی از سه کابین Day Cab یا Sleeper Cab یا Space Cab را انتخاب و حداکثر بهره را از آن ببرند؛ گفتنی است، کابین آخر با ارتفاع داخلی 2.23 متر، جادارترین کابین عرضه شده برای این کامیون به شمار می رود.

ارگونومی فوق العاده، دید مناسب و دسترسی آسان به ادوات و تجهیزات، ویژگی هایی هستند که در تمامی کابین های داف CF دیده می شوند. استفاده هوشمندانه از فضا و مواد با کیفیت در رنگ های گرم اما کاربردی، محیط کاری مناسب و دلچسبی را در اختیار راننده قرار می دهد.

کامیون داف CF یورو 5

با وجود صندلی بادی قابل تنظیم و کمربند ایمنی مجهز به پیش کشنده، راننده به راحتی می تواند به تمامی دکمه ها و ادوات دسترسی داشته باشد. طراحی صندلی ها به گونه ای است که کمترین میزان خستگی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد؛ این امر در کنار قابلیت تنظیم فرمان در دو حالت، بهترین حالت رانندگی را برای افراد مختلف سبب می شود.

کامیون داف CF یورو 5

سیستم انتقال قدرت
تنوع پیشرانه های عرضه شده برای این کامیون، کارایی آن را در شرایط مختلف تضمین می کند. استفاده از پیشرانه 6.7 لیتری PACCAR GR در مدل CF65، پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR در CF75، و 12.9 لیتری PACCAR MX در مدل CF85، با تامین قدرتی بین 220 تا 510 اسب بخار پاسخگوی نیاز هر راننده ای است. گفتنی است، تمامی پیشرانه های ذکر شده به تکنولوژی SCR کمپانی داف مجهز هستند. تمامی پیشرانه های PACCAR با هدف ارائه بالاترین استانداردهای موجود در زمینه مصرف سوخت، کارایی و کیفیت طراحی شده اند. سیستم انژکتور SMART نصب شده روی این پیشرانه های شش سیلندر خطی، آلایندگی کمتر و قدرت و گشتاور بیشتر در دور موتور پایین را به ارمغان می آورد. گفتنی است، دو مدل CF75 و CF85 با استاندارد یورو 3 نیز، عرضه می شوند.

کامیون داف CF یورو 5


پیشرانه 12.9 لیتری PACCAR MX

  • این پیشرانه با چهار قدرت 360، 410، 460 و 510 اسب بخار و گشتاوری از 1,775 تا 2,500 نیوتن متر در اختیار خریداران قرار می گیرد. به لطف سیستم انژکتور SMART و تکنولوژی SCR، این پیشرانه 12.9 لیتری با استانداردهای آلودگی EEV و یورو 5 مطابقت می کند. طراحی منحصر به فرد این پیشرانه، فاصله میان سرویس ها را تا 90,000 کیلومتر افزایش داده است. شایان ذکر است، ترمز موتور MX Engine Brake نیز، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می دهد.

کامیون داف CF یورو 5

پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR

  • این پیشرانه با سه قدرت 250، 310 و 360 اسب بخار و سه گشتاور 1,050، 1,275 و 1,450 نیوتن متر در اختیار خریداران قرار می گیرد. همان طور که پیش از این گفته شد، به لطف سیستم انژکتور SMART و تکنولوژی SCR، پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR نیز با استانداردهای آلودگی EEV و یورو 5 مطابقت می کند. بهبود کیفیت و طراحی موتور، فاصله میان سرویس ها را از 75,000 تا 100,000 کیلومتر افزایش داده است. گفتنی است، ترمز موتور مورد استفاده در این پیشرانه قدرتی معادل 170 کیلووات در دور 2,800 ارائه می دهد.

کامیون داف CF یورو 5

پیشرانه 6.7 لیتری PACCAR GR

  • پیشرانه عرضه شده در مدل CF65، این کامیون را با حداکثر قدرت 220، 250 و 300 اسب بخار و گشتاور 850، 950 و 1,100 نیوتن متر به ترتیب به پیش می راند. این پیشرانه نیز، همانند دو مدل قبلی با استانداردهای آلایندگی EEV و یورو 5 مطابقت می کند. در این پیشرانه، فاصله میا سرویس ها از 35,000 تا 55,000 کیلومتر متغیر است. ترمز موتور نیز، بر کارایی هرچه بیشتر این کامیون می‌افزاید.

کامیون داف CF یورو 5

شاسی

ساخت شاسی سری CF کامیون های داف از فولاد با کیفیت، مقاومت و سبکی بی نظیری را برای این کامیون ها به ارمغان می آورد. صاف و هموار بودن شاسی، استفاده از آن را در هر شرایطی امکان پذیر می‌سازد. گفتنی است، جهت تسهیل کار تمام قطعات شاسی پیش از نصب بدنه سوراخ می شوند.

کامیون داف CF یورو 5

ابعاد جمع و جور بدنه، قابلیت مانور کامیون های CF را حتی در مکان های کوچک افزایش می دهد. وزن خالص کم، طراحی دقیق و بی نظیر، پیشرانه های پر قدرت و تنوع شاسی ها و اکسل ها، استفاده از این کامیون ها را در مصارف مختلف از جمله حمل و نقل درون شهری، آتش نشانی، حمل تانکر، سایت های ساختمانی و حمل و نقل های طولانی ممکن می سازد.

کامیون داف CF یورو 5

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
Ebi dolmarzii:
عالییه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>