اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی از گمرک:
ماشین آلات راهسازی از جمله محصولات پرکاربرد در صنعت راهسازی و عمران جاده های کشور می باشد و علاوه بر تولید این ابزار در کشور از واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی نیز به منظور تامین نیازهای مختلف صنعت راهسازی کشور استفاده می شود.

ترخیص41

با توجه به بخشنامه ها و آیین نامه های ارائه شده در این زمینه معمولا واردات ماشین آلات راهسازی به دو شکل، یعنی واردات ماشین آلات راهسازی درجه یک و ماشین آلات اسقاطی در کشور انجام می شود که هر یک بازار و سرمایه خاص خود را دارد.

واردات ماشین آلات راهسازی در کشور ما از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخورد است، چرا که کمبود امکانات تولیدی و تحریم های موجود در کشور امکان ساخت و تولید این ماشین آلات را از صنایع تولیدی سلب کرده و لذا برای تامین نیازهای کشور در صنعت راهسازی، دولت با ارائه امتیازات مختلف به تجار و بازرگانان داخلی سعی دارد بستر مناسبی را برای واردات این کالا به کشور فراهم نماید تا علاوه بر تامین نیازهای کشور بر چرخه اقتصاد نیز موثر واقع شود.

بدین ترتیب می توان گفت واردات ماشین آلات راهسازی یک تجارت دو سویه برای دولت و تجار می باشد که هم می تواند نیازهای جامعه را رفع نماید و هم می تواند در افزایش سرمایه شما موثر واقع شود.

واردات ماشین آلات راهسازی همچون سایر کالاهای وارداتی طبق قوانین بین المللی و قوانین داخلی کشورهای مبدا و مقصد انجام می شود و بیشترین واردات این کالا در کشور ما از کشورهای چین، ژاپن، کره، ترکیه و کشورهای اروپایی انجام می شود.

بنابراین برای خرید مقرون به صرفه این کالاها بهتر است بازارهای جهان را شناسایی کرده و با برندهای معتبر و پرطرفدار آشنا باشید.

برندهای کوماتسو، ولوو، هیتاچی، لیبهر، ترکس و کاترپیلار از جمله برندهای پرطرفدار ماشین آلات راهسازی هستند که می توانید آن ها را از کشورهای مختلف خریداری کرده و طبق قوانین واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی به بازارهای داخلی کشور وارد کنید.

واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی با توجه به نیازهای کشور با شرایط بهتری انجام می شود و در واقع یکی از بهترین تجارت های پرسود می باشد؛ اما با توجه به تنوع ماشین آلات راهسازی قوانین خاصی برای واردات و ترخیص انواع این ماشین آلات در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به کد تعرفه گمرکی متفاوت ماشین آلات و ارز اختصاصی ماشین آلات غیر اسقاطی اشاره کرد.

در واقع در واردات ماشین آلات راهسازی همانطور هم که قبلا گفتیم ما با دو نوع کالا مواجه هستیم، کالاهای درجه 1 یا غیر اسقاطی و کالاهای اسقاطی که هر یک بسته به شرایط بازار خریداری شده و به فروش می رسند، یعنی لازم نیست نگران بازاریابی این کالاها پس از واردات آن ها باشید، چون هر یک از آن ها طرفداران و مخاطبان خود را در بازارهای فروش دارند، پس بهتر است تمرکز خود را روی انجام مراحل واردات و ترخیص کالاها از گمرک بگذارید.

شاید بپرسید واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی در کشور چگونه انجام می شود؟

پاسخ به این سوال چندان مسئله دشواری نیست، شما می توانید همچون واردات سایر کالاها آیین نامه ها، قوانین و ضوابط واردات کالا در کشور را مطالعه کرده و با مراحل مختلف واردات و ترخیص کالا از گمرک آشنا شوید، سپس بر اساس اطلاعات و دانشی که جمع آوری کردید، نسبت به واردات ماشین آلات راهسازی در کشور اقدام کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
آزاد آذرپیرا:
بنده فرزند شهید هستم و تا کنون کوچکترین امتیازی ویا کاری از امتیاز فرزند شهیدی به بنده داده نشده الان هم یه بیل مکانیکی مدل۲۰۰۲ دارم و در معدن مشغول کار بوده که متاسفانه بعلت سیل و بارندگی دچار اخیر تخریب صدرصدی شده و هم اکنون هیچگونه درآمدی و شریک هم دارم و تا کنون هر کاری کردیم وام یا کمکی از طریق دولت به ما نشده و تقاضای بنده این است حداقل بتوانیم از طریق صنعت و معدن امتیازی ورود یکدستگاه دست دومی وارد کنیم خواهش میکنم بخاطر خدا بخاطر چند خانواده هستیم الان بااین مشکلات اقتصادی هیچگونه درآمدی نداریم ما را راهنمایی فرمائید متشکرم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>