اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بررسی واردات و ترخیص مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی:
لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات گسترده ای را در حوزه بهداشت در بر می گیرد که از جمله آن می توان به محصولات پاک کننده، لوازم آرایشی صورت و بدن، مواد محافظ پوست و مو، محصولات مربوط به آرایش ناخن، عطر و ادکلن و … اشاره کرد.

ترخیص46

تولید این محصولات با توجه به کمبود امکانات تولیدی در کشور با مشکل مواجه بوده و همچنین اغلب افراد تمایل دارند از محصولات مرغوب و با کیفیت برندهای خارجی در این زمینه استفاده کنند، به همین دلیل واردات و ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد اولیه آن ها نسبت به تولید داخلی آن بیشتر بوده و سهم عظیمی از واردات کالای کشور را به خود اختصاص داده است.

بررسی حجم واردات و ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی نشان می دهد که حدود 70 درصد از نیازهای جامعه با واردات این محصولات به کشور تامین می شود و به نوعی واردات لوازم آرایشی در کشور تجارتی پرسود شناخته شده و می تواند در کوتاه مدت تجارت های تازه تأسیس را گسترش دهد.

در واقع بررسی ها نشان می دهد که واردات و ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد اولیه آن ها در کشور روبه پیشرفت بوده و در چند سال اخیر رونق یافته است، به طوری که امتیازات مختلفی در این زمینه برای تجار و بازرگانان داخلی کشور در نظر گرفته اند.

همچنین با توجه به تنوع فرآورده های آرایشی و محصولات گوناگون بهداشتی بازاریابی و فروش این محصولات در بازارهای مختلف به راحتی انجام می شود، چرا که تنوع بالای محصولات نیازها و سلیقه های گوناگون مخاطبین هدف شما را تامین کرده و بدین ترتیب محصولات شما در سریع ترین زمان ممکن به فروش می رسند.

بر همین اساس یکی دیگر از دلایلی که موجب رونق این تجارت بزرگ در کشور شده فروش سریع محصولات آرایشی و بهداشتی در بازارهای مختلف کشور می باشد که شما با کمترین هزینه بازاریابی و حتی بدون تبلیغات می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را در بازارهای کشور با بیشترین سود به فروش برسانید.

بنابراین با این تفاسیر می توان گفت که وضعیت واردات و ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد اولیه آن ها در کشور نسبت به سال های گذشته بسیار رونق گرفته و این تجارت یک کسب و کار پرسود برای تجار و بازرگانان تازه کار شناخته می شود؛ اما فراموش نکنید که در این تجارت نیز لازم است قوانین و مقررات صادرات و واردات کالا در کشور را به خوبی بشناسید و با دریافت مجوزها و گواهینامه های قانونی نسبت به انجام این تجارت بین المللی اقدام کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>