اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیونت ایویکو Vertis
کامیونت ایویکو Vertis به طور کامل در برزیل ساخته می شود و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک کامیون متوسط و همه کاره می گردند. نیروی پیشران این کامیونت را یک موتور مدرن و امروزی تأمین می کند که مصرف کمی دارد و توسط کارخانه موتورسازی Fiat Powertrain Technologies و باز هم در برزیل تولید می‌شود. کامیونت ایویکو Vertis از سال 2010 در بازار آمریکای لاتین عرضه شد و از چنان ظاهر زیبایی برخوردار بود که در سال 2011 مبنای ساخت کامیون Leoncino LCV قرار گرفت. کابین این کامیونت از ترکیبی آیرودینامیک برخوردار است و ورودی های هوای بزرگی دارد که لگوی ایویکو در بالای آن ها قرار گرفته است.

کامیونت ایویکو Vertis

این کامیونت روی پلت فرمی سوار شده است که به صورت مشترک توسط شعبه چینی ایویکو و کمپانی European Technologies تولید می شود. این پلت فرم در دو نسخه (9 تنی و 13 تنی) تولید می شود و از یک سال گارانتی برخوردار است. به جرأت می توان گفت کمپانی ایویکو در سال های اخیر در زمینه طراحی قدم بزرگی رو به جلو برداشته است و کامیونت Vertis که از محصولات جدید این کمپانی است نیز از ظاهری امروزی و جذاب برخوردار است و این توانایی را دارد که در برابر رقبا خوش بدرخشد. قسمت جلو بدنه مانند سایر محصولات ایویکو از جلو پنجره ای V شکل بهره می برد. چراغ های مدرن و شیشه بزرگ نیز ظاهری قوی و پویا به آن داده اند. سپر سرتاسری و برجسته در زیر جلو پنجره قرار گرفته است و یک ورودی بزرگ هوا و دور چراغ مه شکن مستطیل شکل نیز روی آن به چشم می خورند. ارتفاع اتاق از سطح زمین نسبتاً کم است و به راننده و سایر سرنشینان اجازه می دهد به راحتی سوار و پیاده بشوند. طراحی پلکان و دستگیره ها نیز به گونه ای است که بیشتر به این کار کمک می کنند. پنجره های جانبی دارای طراحی مدرنی هستند. درب ها نیز از یک خط منحنی کوچک بهره می برند که زیبایی منحصر به فرد این کامیونت را صد چندان می کند. این کامیونت به صورت استاندارد از یک آفتابگیر بهره می برد که چهره ای پویا و تهاجمی به آن بخشیده است.

کامیونت ایویکو Vertis

طراحی داخلی
وقتی وارد کابین کامیونت ایویکو Vertis بشوید، با فضایی باز و گسترده روبرو خواهید شد، شیشه و پنجره های جانبی نیز دیدی عالی و گسترده در اختیار سرنشینان قرار می دهند. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در کابین، بالاتر از آن است که تصور می شود، با این حال، هنوز به پای رقبایی که ساخت کمپانی های اسکانیا، ولوو یا مرسدس بنز هستند، نمی رسد. در مجموع، می توان گفت کیفیت ساخت عالی نیست ولی از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار است. همگی دکمه های کنترلی در دسترس قرار دارند و کنسول مرکزی نیز از چیدمانی ساده برخوردار است. پنل ابزار طراحی مدرنی دارد و آمپرها چه و در روز خوانا هستند. طراحی فرمان سه پرده نیز بسیار زیبا است، این فرمان تلسکوپی است و برای این که راحتی راننده افزایش پیدا کند از تنظیمات زیادی برخوردار است. داخل کابین برای سه نفر جای کافی وجود دارد. داخل کابین محفظه های زیادی نیز برای جا دادن اسباب و ثاثیه به چشم می خورند و از این بابت هیچ کم و کسری نخواهید داشت. علاوه بر این ها، دو جا لیوانی نیز وجود دارند. تجهیزاتی که به صورت سفارشی قابل خریداری هستند نیز عبارتند از: پخش کننده MP3، تهویه مطبوع و شیشه های برقی.

کامیونت ایویکو Vertis

قدرت و عملکرد موتور
کامیونت ایویکو Vertis مجهز به موتور چهار سیلندر Iveco NEF-4 است که با استاندارد آلایندگی یورو 3 مطابقت دارد. این موتور 3.9 لیتر حجم دارد، به صورت الکترونیکی کنترل می شود و از سیستم پاشش سوخت Common Rail بهره می برد. بهتر است بدانید روی همه کامیونت های ایویکو که در اروپا به فروش می رسد نیز همین موتور سوار می شود و قبلا ً شایستگی خودش را اثبات کرده است. این موتور در دو نسخه 154 اسب بخاری و 173 اسب بخاری به بازار عرضه می شود. کمپانی ایویکو مدعی است این موتور آمادگی این را دارد که با استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز مطابقت پیدا کند. موتور چهار سیلندر NEF-4 در کنار گیربکس ZF قرار می گیرد، این گیربکس واکنش بسیار خوبی دارد و شخصیتی همه فن حریف به این کامیونت می بخشد.

کامیونت ایویکو Vertis

اکسل جلوی کامیونت ایویکو Vertis از نوع Dana و اکسل عقب از نوع Meritor است که در کنار فنر شمش های نیمه خم، کمک فنر و میل تعادل قرار گرفته اند. به این ترتیب، این کامیونت بر خلاف شخصیت زمختش، از سواری بسیار نرمی برخوردار است و تقریباً همه ناهمواری های سطح جاده را جذب می کند. زه بندی کابین نیز بسیار خوب است و سرنشینان به هیچ عنوان صدای باد یا موتور را نخواهند شنید. به لطف پیکربندی خاص موتور و دقیق بودن فرمان، رانندگی در شهر با این کامیونت بسیار آسان است. این کامیونت به چهار ترمز دیسکی مجهز است که نیروی متوقف کننده بی نظیری تولید می کنند.کامیونت ایویکو Vertis

نتیجه گیری
کمپانی ایویکو با عرضه کامیونت Vertis به بازار وارد بخش بسیار رقابتی کامیون های متوسط شده است. این کامیونت محکم و قوی که با اقتدار در برابر رقبایش ظاهر خواهد شد. بدنه آن یکی از زیباترین طراحی ها را دارد و با این که کیفیت مواد مصرف شده در ساخت کابین داخلی اعلا نیست، ولی کابین از ارگونومی خوبی برخوردار است و بسیار جادار و کاربردی است. موتور نیز شاید قوی ترین موتوری نباشد که در بازار موجود است، ولی بسیار کم مصرف است و در هیچ شرایطی شما را نا امید نمی کند. کیفیت سواری و هندلینگ متوسط هستند.

کامیونت ایویکو Vertis

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>