اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشنده مرسدس بنز Econic
کشنده مرسدس بنز Econic به گونه ای طراحی شده است که بتوان از آن استفاده های زیادی کرد، از حمل زباله های شهری گرفته تا خدمات آتش نشانی، حمل و نقل فرودگاهی و غیره. کشنده مرسدس بنز Econic آخرین بار در سال 2010 مورد بازنگری کلی قرار گرفت و به موتور بسیار کم مصرف مطابق با استاتدارد یورو 4 مجهز گردید. این کشنده به صورت کابین سقف بلند (با1,935 میلی متر ارتفاع، 2,280 میلی متر عرض و 2,000میلی متر طول) و کابین سقف کوتاه (با 1,485 میلی متر ارتفاع، 2,280 میلی متر عرض و 2,000 میلی‌متر طول) به بازار عرضه می شود.

کشنده مرسدس بنز Econic
طراحی بدنه
طراحی بدنه این کشنده کمی نا متعارف به نظر می رسد و بادشکن بسیار بزرگ و تخت آن، بیننده را به یاد اتوبوس می اندازد. از آن جایی که این کشنده به طور خاص برای خدمات درون شهری طراحی شده است، چراغ های راهنما در زیر شیشه جلو (و نه بر روی سپر) قرار گرفته اند. هدف کمپانی مرسدس بنز از انجام این کار این بوده است که خودروهای دیگری که در خیابان تردد می کنند، بهتر بتوانند چراغ های راهنما را ببینند.

کشنده مرسدس بنز Econic

جلو پنجره ترکیبی V شکل دارد که آن را از کامیون های مرسدس بنز بزرگ به ارث برده است و این که از طراحی نسبتاً ابتدایی و ساده ای برخوردار است ولی بسیار به جا نصب شده است و کارش را به درستی انجام می دهد. سپر هم با طراحی کلی و چراغ های مستطیلی شکل جور در می آید و چهره کشنده را کامل می کند. کشنده مرسدس بنز Econic ارتفاع کمی دارد و این امر باعث می شود سوار و پیاده شدن از آن کار راحتی باشد. از طرفی ارتفاع کم باعث می شود مصرف سوخت پایین بیاید و کشنده از ارگونومی بهتری برخوردار باشد.

کشنده مرسدس بنز Econic

طراحی داخلی
همانطور که پیشتر گفته شد، این کشنده از ارتفاع کمی برخوردار است و سوار و پیاده شدن از آن بسیار راحت است، درب های آن نیز 620 میلی متر باز می شوند و تا دسترسی به کابین راحت تر باشد. در طراحی داشبورد مورد زیاد قابل ملاحظه ای به چشم نمی خورد و تنها چیزی که درباره آن می توان گفت این است که بسیار ساده است. کابین داخلی بسیار بزرگ و جادار است و می تواند چهار نفر را در خودش جا بدهد. عرض داخلی کابین 2,133، طول داخلی 1,770 میلی متر و ارتفاع 193 سانتی متر است، به این ترتیب، فضای کافی برای سر و پای سرنشینان وجود دارد. بهتر است بدانید صندلی های قدری تخت هستند و در سفرهای طولانی خوب از کمر سرنشینان حمایت نمی کنند و صندلی راننده از هر لحاظ راحتی او را فراهم می کند. صندلی راننده از تنظیمات زیادی برخوردار است و به راننده کمک می کند در کمترین زمان وضعیت مناسب باری خودش را تنظیم کند. ارتفاع غربیلک فرمان نیز قابل تنظیم است تا راحتی راننده بالاتر برود. شیشه سراسری جلو نیز دیدی بسیار خوب از اطراف در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می دهد، با این حال ارتفاع صندلی راننده کم است و باعث می شود این کشنده فقط برای تردد در شهر مناسب باشد. دکمه ها و کلیدهای کنترلی از چیدمانی ارگونومیک برخوردارند و بسیار خوب کار می کنند. کمپانی مرسدس بنز چند پایه در کابین نصب کرده است که به راحتی می‌توان تاخوگراف، Toll Collect یا Fleetboard روی آن ها نصب کرد.

کشنده مرسدس بنز Econic

قدرت و عملکرد موتور
همه موتورهایی که روی این کامیون سوار می شوند به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بتوانند با توقف و حرکت های مکرر سازگار باشند. همگی این موتورها در کنار گیربکس اتوماتیک Allison قرار می گیرند که مصرف سوخت را بسیار پایین می آورد. کشنده مرسدس بنز Econic با سه نوع موتور دیزل شش سیلندر تولید می شود که بین 238 تا 326 اسب بخار نیرو تولید می کنند. همگی این موتورها با استاندارد آلایندگی یورو 5 مطابقت دارند. کمپانی سازنده سیستم BlueTec EEV را نیز روی این موتورها تعبیه کرده است که مصرف سوخت را بسیار پایین می آورد و بسیار دوستدار محیط زیست است. علاوه بر این، موتورهایی با سوخت گاز طبیعی نیز به بازار عرضه می شوند که در مقایسه با همتایان دیزلی شان 50 درصد کمتر سر و صدا تولید می کنند. این موتورها قادرند حداکثر 279 اسب بخار نیرو و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید کنند.

کشنده مرسدس بنز Econic

ارتفاع کم این کشنده باعث می شود مرکز ثقل پایین بیاید و هندلینگ و کیفیت سواری بهبود پیدا کند. علاوه بر این، اکسل های الکتروهیدرولیکی نیز باعث می شوند این کشنده از قدرت مانور بالایی برخوردار باشد. این اکسل ها قابلیت آن را دارند که 200 میلی متر بالا و 60 میلی متر پایین بروند تا انعطاف پذیری کشنده بالاتر برود. کشنده مرسدس بنز Econic با چهار نوع شاسی مختلف به بازار عرضه می شود که ظرفیت های مختلفی دارند.

کشنده مرسدس بنز Econic

نتیجه گیری
کشنده مرسدس بنز Econic از تجهیزاتی برخوردار است که آن را قادر می کند از عهده انجام دشوارترین کارها بر بیاید. این کشنده یک اثر ناب از مهندسی آلمانی است و در این کلاس از کشنده ها، پیدا کردن یک کشنده بهتر کار دشواری است، موتور آن نیز بسیار کم مصرف و قوی است و تنها ایرادی که می توان از آن گرفت این است که در مقایسه با دیگر کشنده های این کلاس از قیمت بالاتری برخوردار است ولی واقعاً ارزش خرید دارد و به نسب پولی که بابت آن می پردازید، کارایی و عملکردی بسیار عالی در اختیار شما قرار می دهد.

کشنده مرسدس بنز Econic

کشنده مرسدس بنز Econic

کشنده مرسدس بنز Econic

کشنده مرسدس بنز Econic

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>