اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشنده اینترنشنال Workstar
کامیون های سنگین به این منظور ساخته می شوند که شرایط کاری سخت را تحمل کنند و از عهده انجام دشوارترین کارها بر بیایند، به همین علت این کامیون ها باید از شاسی هایی بسیار قوی و موتورهای قوی برخوردار باشند. کامیون اینترنشنال Workstar نیز عضوی از خانواده کامیون های سنگین به شمار می رود و به گونه ای طراحی شده است که از عهده حمل بارهای نیمه سنگین و سنگین بر بیاید. این کامیون با چند شاسی و سیستم تعلیق مختلف به بازار عرضه می شود تا برای انجام کارهای مختلف مناسب باشد.

کشنده اینترنشنال Workstar

کامیون اینترنشنال Workstar در پنج پیکربندی تولید می شود که با نام های 7300، 7400، 7500، 7600 و 7700 شناخته می شوند. همگی مدل ها از یک پلت فرم بهره می برند ولی دارای موتورها، شاسی ها و سیستم تعلیق هایی مختلف هستند. این کامیون مانند همه کامیون های این کلاس، ظاهری زمخت و با ابهت دارد، با این حال ظاهر خشن آن با خطوطی منحنی و آیرودینامیک ترکیب شده است تا پویایی آن بالا برود.

کشنده اینترنشنال Workstar

طراحی بدنه
در قسمت جلوی اتاق، یک جلو پنجره بزرگ با تزییناتی از جنس کروم تعبیه شده است تا آن را از سایر رقبا متمایز کند. این جلو پنجره به گونه ای طراحی شده است تا به راحتی بتوان آن را برداشت و به مناطقی که به سرویس احتیاج دارند دسترسی داشت، کاپوت نیز زیاد بالا می رود تا دسترسی به موتور و قسمت های فنی آسان تر باشد. قاب آینه ها و سپر دارای روکش خاصی هستند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم و دوام بیشتری داشته باشند.

کشنده اینترنشنال Workstar

در قسمت جلوی اتاق یک قلاب یدک کشی به چشم می خورد که برای کشیدن بارهای سنگین مناسب است. قاب چراغ های جلو شبیه به گلبرگ است و از روکش کروم بهره می برد. کاپوت آیرودینامیک نیز به گونه ای طراحی شده است تا هوا را به راحتی بشکافد و در عین حال چسبندگی لازم را نیز ایجاد بکند. خریدارانی که مایلند کامیون شان از ظاهر زیباتری برخوردار باشد، می توانند پکیج Platinum را خریداری کنند که تزیینات کرومی بیشتری بر روی بدنه خارجی ارائه می کند.

کشنده اینترنشنال Workstar

طراحی داخلی
دسترسی به داخل کابین بسیار آسان است، پلکان و دستگیره ها نیز بسیار به جا نصب شده اند و تنها ایرادی که می توان گرفت این است که درب ها زیاد باز نمی شوند. قسمت های داخلی کابین از پلاستیک ساخته شده است که بسیار سخت و با دوام است. کابین از فضای سر و فضای پای خوبی نیز برخوردار است و علت آن هم طراحی خاص داشبورد است. پنل ابزار از آمپرهایی بزرگ و خوانا بهره می برد، یک نمایشگر مستطیل شکل نیز روی آن تعبیه شده است که اطلاعات مختلفی درباره موتور و وضعیت کامیون در اختیار راننده قرار می دهد. غربیلک فرمان نسبت به استانداردهای امروزی از مد افتاده به نظر می رسد ولی می توان برای راحتی و دسترسی بیشتر آن را تنظیم کرد. صندلی ها نیز قابل تنظیم هستند و علاوه بر این که بسیار راحت هستند، دید خوبی از اطراف در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می دهند.

کشنده اینترنشنال Workstar

شیشه جلو و پنجره ها نیز بسیار بزرگ هستند و به افزایش دید کمک زیادی می کنند. آینه های جانبی بسیار بزرگ نیز دید خوبی از جاده در اختیار راننده می گذارند. کابین از محفظه های زیادی برای قرار دادن اسباب و اثاثیه برخوردار است، علاوه بر آن ها یک محفظه نیز در مرکز داشبورد قرار گرفته است. روی پنل درب ها و بالای سر راننده نیز محفظه هایی به چشم می خورند که بسیار کاربردی هستند. کامیون اینترنشنال Workstar به سیستم الکتریکی Diamond logic مجهز است که بنا به کاربرد خاصی که از کامیون مورد انتظار است، قابل برنامه ریزی است. این سیستم را می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که در صورت بروز هرگونه اشکالی، از وارد آمدن خسارت به کامیون جلوگیری کند.

قدرت و عملکرد موتور
این کامیون با چندین نوع موتور تولید می شود که عبارتند از: موتور MaxxForce DT، موتور MaxxForce9، موتور MaxxForce10، موتور MaxxForce 11 و موتور 13 MaxxForce. این موتورها می توانند در کنار گیربکسهای دستی، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک Eaton-Fuller، UltraShift و یا Allison قرار بگیرد.

کشنده اینترنشنال Workstar

موتور MaxxForce DT یک موتور شش سیلندر خطی است و به گونه ای طراحی شده است که سخت ترین شرایط را تحمل کند. این موتور قادر است حداکثر 300 اسب بخار نیرو و حدود 1,166 نیوتن متر گشتاور تولید کند، این میزان از نیرو و گشتاور در دور موتور زیر 1300 دست یافتنی است. موتور MaxxForce 9 نیز یک موتور شش سیلندر است ولی عملکرد بالاتری دارد و می تواند 330 اسب بخار نیرو و حدود 1,288 نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور MaxxForce 10 نیز قادر است 330 اسب بخار نیرو و حدود1,559 گشتاور تولید کند.

کشنده اینترنشنال Workstar

موتور MaxxForce 11 موتوری قوی است و بسیار نرم و آرام کار می کند. این موتور قادر است 390 اسب بخار نیرو و حدود 1,966 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در نهایت نیز نوبت به قوی ترین موتور یعنی موتور MaxxForce 13 می‌رسد که قادر است حداکثر 500 اسب بخار نیرو و حدود 2,305 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از پس هر کار دشواری بر بیاید. همگی این موتورها به همراه ترمز موتور Jacobs ارائه می شوند. این ترمز موتور الکترونیکی است و مصرف سوخت را به میزان قابل ملاحظه ای پایین می آورد.

کشنده اینترنشنال Workstar

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>