اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتور قایق

کشتی داران به عنوان مرجع دریایی رایگان در این مقاله محبوب ترین برند های موتور کشتی را معرفی می کند. پیشرانه های دیزلی برای شناورهای دریایی یکی از مهم ترین گونه از موتور های پر کاربرد برای حرکت و مانور کشتی های و شناورهای دریایی است. از این رو شرکت های بسیاری در سراسر جهان دست به تولید این نوع پیشرانه زده اند.

Caterpillar

کاترپیلار در سال 1925 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در پئوریا، ایلینوی، ایالات متحده است. این شرکت ماشین آلات معدن، ساخت و ساز و جنگلداری را تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین برای تجهیزات خود موتور و سایر قطعات مرتبط تولید می کند و هزینه های مالی و بیمه ای را ارائه می دهد. Caterpillar محصولات خود را از طریق شبکه فروشندگان در سراسر جهان توزیع می کند.این کشور از لحاظ جغرافیایی حضور گسترده ای در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، EMEA و APAC دارد. Caterpillar در بازار جهانی موتورهای پیشرانه دریایی محصولات مختلفی از جمله پیشرانه و موتورهای کمکی را ارائه می دهد.

Cummins

کامینز در سال 1985 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در Selmsdorf آلمان است. این شرکت موتورهای دیزلی و گاز طبیعی و اجزای مربوط به موتور را در سراسر جهان ارائه می دهد. کامینز برای موتورهای اتوبوس، ساخت و ساز، کامیون های متوسط و سنگین، معادن و بازارهای تجهیزات دولتی موتورهای گاز طبیعی و دیزلی تولید می کند. همچنین محصولات مکمل موتورها را تأمین می کند. کامینز محصولات خود را به فروشندگان، تولید کنندگان تجهیزات اصلی و مشتریان در سراسر جهان می فروشد.

Hyundai

صنایع سنگین هیوندای در سال 1972 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در دونگ گو اولسان کره قرار دارد. این شرکت برای اهداف تجاری و نظامی کشتی می سازد. این کشتی تانکرهای نفتی، کشتی های جنگی و کشتی های باری و مسافری را تولید می کند. صنایع سنگین هیوندای همچنین ماشین آلات سنگین صنعتی، صفحات خورشیدی، توربین های بادی، اجزای الکتریکی موتورها و نیروگاه ها و تجهیزات صنعتی مانند جرثقیل و بولدوزر را تولید می کند.بخش کشتی سازی این شرکت قادر به ساخت انواع کشتی برای پاسخگویی به خواسته های مختلف مشتریان خود است. بخش موتور و ماشین آلات این شرکت با حدود 35٪ سهم بازار جهانی در میان بزرگ ترین سازندگان موتور دیزل دریایی در سطح جهان است.

MAN Diesel

MAN Diesel & Turbo در سال 1981 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در آگسبورگ آلمان است. این شرکت موتورهای دیزلی و توربوماشین با حفره بزرگ را برای کاربردهای دریایی و ثابت در سطح بین المللی طراحی، تولید و فروش می کند. این موتورهای دو زمانه و چهار زمانه، توربین های بخار، و توربین های گازی را ارائه می دهد. این شرکت همچنین سیستم های پیشرانه دریایی و واحدهای توربو ماشین آلات را برای فرآیند و صنایع نفت و گاز ارائه می دهد.

MAN Diesel & Turbo موتورها و سیستم های مختلف دریایی از جمله موتورهای کم و متوسط را ارائه می دهد. همچنین موتورهای دیزلی مختلفی از جمله موتورهای تک و دوگانه سوز را که برای تولید نیرو با گازوئیل و گاز کار می کنند، ارائه می دهد.

Mitsubish

صنایع سنگین میتسوبیشی عمدتا در بازاریابی دیزل ژنراتورهای میتسوبیشی، موتور دریایی و خدمات مدیریت موتور فعالیت می کند. این شرکت توزیع قطعات اصلی میتسوبیشی و تعمیر و نگهداری سرویس برای دیزل ژنراتورها را نیز بر عهده دارد.موتورهای دیزلی دریایی این شرکت با استانداردهای بالا با استفاده از امکانات پیشرفته تولید همراه با کار با تجربه تولید می شوند. صنایع سنگین میتسوبیشی بیش از 120 هزار موتور دریایی دیزلی را هم برای پیشرانه اصلی و هم برای برنامه های کمکی در کشتی ها و قایق ها تهیه کرده است.

Rolls-Royce

دفتر مرکزی رولزرویس در لندن، انگلیس است. این شرکت سیستم های قدرت یکپارچه را طراحی، توسعه، تولید و خدمات می دهد. رولزرویس تجارت خود را از طریق بخش های مختلف گزارش پذیر، از جمله هوافضای مدنی، سیستم های قدرت، دفاع، دریایی و انرژی انجام می دهد. این شرکت تجارت خود را در مناطق مختلف جغرافیایی انجام می دهد.

بخش دریایی این شرکت سیستم های نیرو و پیشرانه را طراحی، تأمین و پشتیبانی می کند. این سیستم های پیچیده فن آوری را برای نفت و گاز دریایی، شناورهای زیر دریایی، و سطح بازرگان و نیروی دریایی ادغام می کند. این شرکت برای بخشهای مختلف بازار، از جمله تأمین و خدمات دریایی، دریایی، زیردریایی، اکتشاف و تولید دریایی، ماهیگیری، طناب کشی و قایقهای کاری راه حلهایی را ارائه می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>