اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون

مکنده کامیونی یک مکنده صنعتی سخت کار برای انجام کارهای سخت و سنگین می باشد. این مکنده صنعتی توانایی مکش هم زمان جامدات و مایعات خطرناک و بی خطر را دارد. از میان دستگاه های مکنده صنعتی، مکنده صنعتی کامیونی یک دستگاه سخت کار با قدرت مکش بسیار بالا می باشد که برای جمع آوری و مکش حجم بالایی از مواد جامد و مایع مناسب است و به دلیل این که در این مدل از دستگاه علاوه بر قدرت مکش سرعت مکش هم زیاد می باشد عمل مکش در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

مکنده کامیونی دارای یک مخزن بسیار بزرگ است که توسط یک کامیون (تراک) حمل می شود. این مکنده برای جمع آوری مواد خطرناک و بی خطر موجود در محیط زیست، صنعت و استخراج معادن طراحی شده است.

مکنده کامیونی در واقع دارای سیستم جا به جایی هوای قدرتمندی است که توانایی مکش مواد سنگین را دارد و برای جابه جایی و انتقال مواد در فعالیت های ساختمانی و صنایع پتروشیمی و صنایع دیگر بسیار مناسب است.

در شهرهای با آب و هوای خشک کنترل و جمع آوری خاک کاری دشوار است که ممکن است افراد را در معرض خطر قرار دارد. اهمیت این موضوع زمانی است که اجرای عملیات در معادن و ساخت و سازهای بزرگ باشد.اجزای مهم و اصلی یک مکنده صنعتی کامیونی:

1- موتور

  • مکنده های کامیونی مجهز به موتورهای پر قدرت دیزلی هستند.

2- پمپ

  • از آن جایی که اساس کار کلیه مکنده وجود خلا در مخزن دستگاه می باشد، مکنده های صنعتی کامیونی هم دارای پمپ های قدرتمندی هستند که با ایجاد خلا نسبتا زیاد قدرت و سرعت مکش را به طور هم زمان افزایش می دهند.

3- فیلتر

  • مکنده کامیونی دارای فیلترهای اولیه و ثانویه به منظور جداسازی مواد و جلوگیری از نفوذ ذرات خارجی به داخل پمپ دستگاه می باشد و چون ابعاد فیلترها بزرگ می باشد، مکنده دارای سیستم نظافت فیلتر است.

4- خنک کننده

  • این دستگاه ها برای شرایط کاری سخت و طولانی طراحی شده اند به همین دلیل به سیستم خنک کننده پمپ مجهز شده است.

5- مخزن

  • برای جمع آوری حجم بالای مواد، مخزن این مکنده بزرگ می باشد.

6- مسدود کننده

  • وجود مسدود کننده برای جلوگیری از پر شدن بیش از اندازه مخزن که از جنس فولاد ضد زنگ هستند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>