اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون

مکنده صنعتی کامیونی به منظور جمع آوری مواد دور ریختنی و هم چنین انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. مکنده کامیونی دارای سرعت و قدرت مکش فوق العاده است.جمع آوری و دفع مواد زائدی مانند مایعات، لجن، مواد جامد خشک و تر و انواع دیگری از آلودگی های سنگین همواره مشکل ساز بوده و لازم است از ابزارهایی استفاده شود که به صورت کاملاً تخصصی این مواد را جمع کند.

امروزه با طراحی و ساخت مکنده های صنعتی کامیونی جمع آوری حجم عظیمی از انواع مواد جامد و مایع با چسبندگی و غلظت های متفاوت از مخازن، حوضچه های آب، فاضلاب ها و … امکان پذیر گشته است. دستگاه های مکنده کامیونی در گروه مکنده هایی قرار می گیرند که دارای سرعت و قدرت مکش فوق العاده ای هستند که برای به انجام رساندن فعالیت های سخت و دشوار جمع آوری و انتقال مواد مورد استفاده قرار گرفته و ابزاری بسیار مناسب و کارآمد به شمار می آیند.مکنده کامیونی در صنایع گوناگون دارای کاربردهای فراوانی است و با داشتن پمپ های قوی و فیلترهای مناسب قابلت به کارگیری در انواع محیط های صنعتی را دارند که می توانیم به نمونه هایی از آن اشاره کنیم:

در کارخانه های سیمان حدود 10 درصد از محصولات خروجی در محوطه و سایت کارخانه پراکنده می شود که به مرور زمان موجب ضررهای اقتصادی خواهد شد. بنابراین فعالان این صنعت در تلاش هستند که با این مشکل مقابله نمایند و با از میان برداشتن مشکلات ناشی از پراکنده شدن ذرات و گرد و غبار سیمان کیفیت صنعت سیمان بهبود می یابد. با بهره گیری از یک مکنده کامیونی می توان تمامی ذرات کوچک و بزرگ سیمان را که در محیط منتشر شده، جمع آوری نمود و علاوه بر این که مکنده کامیونی با سرعت بالا و کیفیت بسیار مطلوبی عمل می کند سازگار با محیط زیست نیز می باشد.

در صنایع فولاد و ذوب آهن هنگام انجام فرآیندهای صنعتی مقدار زیادی از ضایعات و آلودگی هایی تولید می شود که بر کیفیت محصولات تأثیر نامطلوب می گذارد. برخی اوقات این مواد قابل بازیافت بوده و با جمع آوری می توان آن ها را به چرخه تولید بازگرداند، بنابراین باید مواد با روش های صحیح جمع آوری گردند. مواد اتلاف شده در صنایع فولاد و آهن به وسیله مکنده کامیونی به طورت کامل و سازگار با محیط زیست قابل جمع آوری است. در هر لحظه می بایست ذرات پخش شده سریعاً جمع شوند تا بلافاصله به سیستم بازگردانده شوند.

در صنایع معدن و حفاری همواره حجم عظیمی از انواع مواد خام مورد جا به جایی قرار می گیرند، ذخیره و یا تخلیه می شوند و گاهی نیز مواد دور ریختنی هستند. با استفاده از مکنده های کامیونی حجم بالایی از مواد جهت به انجام رساندن هدف مورد نظر با قدرت زیادی مکش می شود. بدین ترتیب بسیاری از عملیات های سخت و دشوار حفاری به میزان قابل توجهی تسهیل یافته و موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.مزیت های بیشتر استفاده از مکنده کامیونی:

  • مکش مایعات به صورت کاملاً موثر و ایمن
  • انجام موثر عملیات تخلیه
  • مکش و جمع آوری ایمن مواد اشتعال زا
  •  مکش و جمع آوری ایمن مواد خورنده
  •  قابلیت کنترل گازها و بخارهای خطرناک
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>