اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واترجت

واترجت های فوق فشار قوی برای شستشو در زمینه های مختلف از جمله مواردی که روش های گوناگون در آن آزمایش شده ولی نتیجه مناسب را نداده است، کاربرد دارند، . در این واترجت صنعتی فقط از آب استفاده می شود و نباید از هیچ گونه ماده دیگر مثل مواد شیمیایی، ساینده ها و مواد اشتعال زا در آن به کار برد. این دستگاه یک وسیله با ایمنی بالا می باشد که ارزش پرداخت هزینه را دارد.

این دستگاه ها دارای موتورهای بسیار قدرتمند دیزلی یا الکتریکی هستند که توجه به مسائل زیست محیطی در دستور کار این وسیله وجود دارد. به دلیل آن که تنها از آب معمولی در این دستگاه ها استفاده می شود مواد به جا مانده خطری ندارد و بنابراین کاربران دستگاه ها مجبور نیستند برای جمع آوری بقایای مواد دوباره هزینه کنند.

واترجت های صنعتی سخت کار که هم عمل شستشو و هم عمل برش را انجام می دهند در صنایع دریایی، بزرگراه ها، صنایع ریلی، صنایع هوایی، آماده سازی سطوح، فرآینده های شیمیایی، صنایع سیمان، صنایع فلزات، تمیز کردن مخازن و صنایع غذایی کاربردهای چشمگیری دارد.

بزرگراه ها

در خیابان ها و جاده برای پاک کردن خط کشی ها و علائم بدون آسیب رسیدن به آسفالت می توان از این دستگاه استفادع کرد.به عنوان یک تمیز کننده برای تجهیزات و اجزای صنایع قالب سازی بدون آسیب رسیدن به قطعات به کار می رود. در این نوع از نظافت از آب سرد استفاده می شود زیرا ممکن است آب گرم باعث خرابی قطعات حساس به گرما شود.

صنایع دریایی

تمیز کردن خزه ها و جلبک ها، جدا کردن صدف ها، پاک کردن رنگ و زنگ زدگی روی بدنه کشتی، نظافت درون کشتی، تمیز کردن مخازن.گاهی اوقات واترجت های فوق فشار قوی به عنوان یک روش موثر، ایمن برای برش فلزات در موقعیت های خاص استفاده می شوند. مزیت این روش این است که هیچ گونه گرد و خاکی تولید نمی شود.

پردازش فلزات

برای تمیز کردن سطوح دارای زنگ زدگی، حذف خاکستر های به جا مانده از جوشکاری در کشتی ها، مخازن و لوله ها و... کاربرد دارد.در صنایع پتروشیمی برای نظافت آلودگی های نفتی و شیمیایی مثل تمیز کردن کربن، پلیمرها، نظافت مبدل های حرارتی، بویلرها، مخازن و برج های خنک کننده به کار می رود.در نیروگاه ها به عنوان یک تمیز کننده ایمن برای نظافت عمقی کپسول های سوخت و دیگر تجهیزات به کار گرفته می شوند.

راه آهن

واترجت های فشار قوی برای تمیز کردن گچ، پتاس، سیمان، روغن، رنگ، زنگ زدگی و دیگر آلودگی های موجود در تأسیسات ریلی استفاده می شوند.در پالایشگاه ها برای پاک کردن پوشش رنگ، موم، پارافین، روغن، بقایای مواد خام و زنگ زدگی و هم چنین برای تمیز کردن زغال سنگ، کربن سخت و پلیمر از مبدل های حرارتی استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>