اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واترجت

استفاده از واترجت آب گرم و نازل زمین شوی با قابلیت مکش یکی از موثرترین روش های نظافت صنعتی پیست تارتان می باشد.واتر جت به حفظ کیفیت کفپوش تارتان کمک مینماید.تارتان یکی از متداول ترین کف پوش های مورد استفاده در پیست های دو میدانی می باشد. این کف پوش مصنوعی تولید شده از پلی یورتان به دلیل داشتن قابلیت ارتجاعی از وارد شدن آسیب جدی به ورزشکاران هنگام اصابت با سطح زمین، جلوگیری کرده و عملکرد آنها را بهبود می بخشد.

این کفپوش پلاستیکی دارای ساختار متخلخل می باشد و عوامل محیطی همچون باران، باد سبب انباشه شدن ذرات آلودگی در تخلخل های باز آن می گردند. در نتیجه تخلخل های سطح کف پوش بسته شده و سطح به تدریج سخت می گردد که نتیجه آن کاهش قابلیت ارتجاعی سطح و ایمنی آن می باشد. این مسأله اهمیت شستشو و نظافت متناوب و موثر کف پوش تارتان را مشخص می کند اما باید توجه داشت که ویژگی های خاص تارتان، روش های نظافت و شستشوی قابل کاربرد بر روی آن را محدود می نماید.

از سوی دیگر با توجه به قیمت بالای این کف پوش، تعویض مکرر آن از لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبوده و در نتیجه انتخاب روشی مناسب برای نگهداری و شستشوی کف پوش بسیار مهم می باشد. یکی از کارآمدترین تکنیک های شستشوی پیست های دو میدانی پوشیده شده با کفپوش تارتان، استفاده از دستگاه واترجت به همراه نازل زمین شوی با قابلیت مکش است شستشوی موثر این کفپوش و حفظ کیفیت آن را تضمین می نماید. بررسی ها نشان می دهد که واترجت آب گرم با فشار خروجی 500 بار به همراه نازل scater 5 در شستشوی پیست پوشیده شده با کف پوش تارتان عملکرد عالی نشان می دهد. استفاده از واتر جت در این کاربرد خاص دارای مزایای متعددی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

همانطور که ذکر گردید انباشته شدن آلودگی در ساختار متخلخل تارتان باعث کاهش قابلیت ارتجاعی آن می گردد. بنابراین هنگام شستشوی کف پوش باید از روشی استفاده گردد که آلودگی را به طور کامل از تخلخل خارج نماید. استفاده از اسکرابر و سوییپر بر روی سطوح متخلخل چندان کارآمد نمی باشد. حال آنکه فشار بالای آب خارج شده از واترجت باعث خارج شدن آلودگی از عمق تخلخل ها گردیده و به حفظ کیفیت کف پوش و قابلیت ارتجاعی آن در طول زمان کمک می نماید.

تارتان، کفپوشی پلاستیکی با خواص فیزیکی و شیمیایی ویژه می باشد این مسأله استفاده از مواد شوینده بر روی این سطح را محدود می نماید. برخی انواع مواد شوینده دارای تأثیر نامطلوب بر تارتان بوده و باعث از دست رفتن کیفیت و ویژگی های خاص آن می شوند. همچنین استفاده از مواد شوینده برای پوشش دادن محوطه ای با چنین مساحت بالایی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و سازگار با محیط زیست نمی باشد. در چنین شرایطی دستگاه واترجت به عنوان گزینه کاملا ایده آل عمل می نماید. فشار بالای پاشش آب و درجه حرارت بالای آن در واتر جت آب گرم نیاز به استفاده از هر نوع ماده شوینده شیمیایی را حذف می نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>