اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واترجت

استفاده از واترجت صنعتی یکی از موثرترین و کارآمدترین روش های نظافت صنعتی ورسوب زدایی لوله ها می‌باشد که مزایای متعددی به همراه دارد. لوله ها و خطوط انتقال مواد یا سیالات در صنعت همواره در معرض خوردگی، فرسایش، تشکیل و انباشت انواع رسوبات، پسماندها و آلودگی ها می باشند.

زنگ زدگی دیواره داخلی لوله ها و انباشت رسوبات و پسماندها از انتقال مناسب مواد یا سیالات درون لوله جلوگیری کرده و عملکرد بهینه کل سیستم را تحت تأثیر قرار می دهد.این مسأله در طولانی مدت می تواند به گرفتگی لوله و بروز نقص جدی در آن منجر گردد که مشکلاتی همانند خطرات زیست محیطی جدی، کاهش سطح ایمنی محیط، هزینه های بالای مرتبط با رفع گرفتگی، توقف کل سیستم تا زمان رفع مشکل را به دنبال خواهد داشت.

بنابراین نظافت و شستشوی متناوب و موثر انواع لوله ها و خطوط انقتال در صنایع گوناگون دارای اهمیت حیاتی می باشد. امروزه استفاده از دستگاه واترجت و پاشش آب با فشار بالا به عنوان یکی از موثرترین و رایج ترین روش های نظافت صنعتی لوله ها مطرح شده است.

دستگاه های واترجت مورد استفاده در عملیات تمیزکاری لوله ها، معمولا دارای محدوده فشار کاری بیش از 300 بار می باشند. پاشش آب در چنین فشاری قادر به باز کردن هر گونه گرفتگی و جدا نمودن انواع آلودگی و رسوب از دیواره داخلی لوله ها می باشد. سودمندی و کارآمدی استفاده از واترجت در عملیات باز کردن لوله و شستشوی آن به نحوه عملکرد دستگاه باز می گردد.

فشار بالای آب خروجی از نازل واترجت دارای قدرت کافی برای سست کردن پیوند بین رسوبات و آلودگی های انباشته شده و شسکتن آنها می باشد وهمچنین می توان با بکار بردن واتر جت آب گرم، از مزیت دمای بالای آب در کنار قدرت پاشش آن بهره برد و سرعت و کیفیت عملیات را افزایش داد. از سوی دیگر هنگام کاربرد واترجت، همزمان با فرآیند باز شدن لوله و شستشوی دیواره های داخلی، مواد و پسماند باقی مانده با جریان آب شسته شده و از لوله خارج می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>