اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واترجت

در عملیات نظافت صنعتی لوله ها با استفاده از واتر جت، انواع خاصی از تجهیزات جانبی با طراحی ویژه مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

انواع نازل واترجت برای کاربرد در عملیات شستشوی لوله

ساده ترین نوع این نازل های که به نام نازل خود جلو رونده یا self-propelled شناخته می شود، علاوه بر پاشش جلو، دارای پاشش خروجی در قسمت پشت نیز می باشد. پاشش آب از پشت نازل به عنوان نیروی جلو برنده آن در طول لوله عمل می نماید و از سوی دیگر باعث شستن و خارج شدن مواد و پسماند باقی مانده از شستشو از محیط می گردد.

انواع پیشرفته تر نازل های self-propelled شامل نازل هایی با بیش از یک انشعاب می باشد. این نازل ها همراه با دستگاه های واترجت دارای دبی خروجی بالا ( بیش از 40 لیتر بر دقیقه) مورد استفاده قرار می گیرند و در عملیات نظافت و شستن کامل سطح داخلی لوله و تمامی زوایای آن عملکرد عالی نشان می دهند.

تجهیزات جانبی خاص واترجت برای تمیز کاری لوله

لوله ها و خطوط انتقال مورد استفاده در سیستم فاضلاب شهری، پالایشگاه ها، صنایع شیمیایی و نفت و بسیاری از صنایع دیگر، لوله های بلند با قطر بزرگ می باشند. عملیات نظافت این لوله ها غالبا پیچیده و دشوار می باشد زیرا دستگاه های تمیز کننده لوله معمولا قادر به عبور از انحنای بیش از 90 درجه نمی باشند.

طراحی و تولید نسل جدیدی از تجهیزات جانبی خاص برای واترجت ها این مشکل را کاملا برطرف نموده است. این تجهیزات کاربردی که با نام pipe helper شناخته می شوند به نازل متصل شده و با برخورداری از شکل مدور به راحتی در لوله هایی عریض تا قطر 1000 میلیمتر حرکت می کنند.
ربات های واترجت

روبات واترجت قابل استفاده در رسوب زدایی لوله ها

Jetting robot یا jetting worker رده ای ویژه از تجهیزات جانبی مدرن و بسیار کارآمد می باشند که با برخورداری از طراحی دقیق و کاملا مهندسی شده، امکان انجام عملیات نظافت لوله های صنعتی را در حداقل زمان و با بالاترین سطح کیفیت فراهم می نمایند.

این روبات ها فاصله و زاویه بین لنس و سطح مورد پاشش را ثابت نگاه می دارند و در نتیجه در جدا نمودن رسوبات و آلودگی ها از دیواره داخلی لوله ها عملکرد بهتری نشان می دهند. استفاده از آنها باعث سهولت چشمگیر عملیات باز کردن لوله و نظافت آن می شود.
مزایای استفاده از واترجت در نظافت صنعتی لوله ها

استفاده از واترجت روشی کارآمد در رسوب زدایی لوله ها

استفاده از واترجت در عملیات نظافت و شستشوی لوله ها و خطوط انتقال مواد یا سیالات در صنایع گوناگون در مقایسه با سایر تکنیک های مورد استفاده دارای مزایای متعدد می باشد که برخی از آنها عبارتند از: - افزایش سرعت و کیفیت عملیات به نحو چشمگیر و انجام همزمان فرآیند شستن لوله و حذف پسماند بر جای مانده از محیط -سازگار با محیط زیست بعلت عدم استفاده از مواد شیمیایی و قابلیت بازیافت آب استفاده شده -روش قابل استفاده برای لوله ها با طول و قطر متفاوت -قابل کاربرد برای انواع لوله های افقی و عمودی -امکان تنظیم فشار خروجی از واترجت و قابل استفاده برای جدا نمودن و نظافت انواع رسوبات و آلودگی ها با درجه سختی متفاوت -امکان نظافت و تمیز نمودن بخشی هایی از لوله همانند زانویی ها که در روش های دیگر دسترسی به آنها دشوار یا غیرممکن است

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>