اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرا باید از خدمات خرید خارجی شرکت های بازرگانی استفاده کنیم؟
در تجارت های بین المللی همچون واردات کالا مسئله خرید کالا از کشورهای مختلف یکی از حیاتی ترین موضوعات در پیشبرد تجارت ها شناخته می شود، به طوری که تجار و بازرگانان معمولا از شرکت های بازرگانی برای انجام خدمات خرید خارجی کمک می گیرند.

ترخیص

شرکت های بازرگانی در زمینه انجام خدمات خرید خارجی، خدمات گوناگونی را ارائه می کنند که از جمله این خدمات می توان به فرایندهای مربوط به خرید کالا، ثبت سفارش و دریافت پروفرما، حمل و نقل کالاها، ترخیص کالا از گمرکات کشور و … اشاره کرد.

در خصوص واردات کالا معمولا با قوانین و شرایط خاصی مواجه هستیم و لازم است پیش از هرگونه اقدام در این زمینه با تمامی شرایط و ضوابط واردات کالا در کشور آشنا باشیم تا در زمان خرید و ورود کالاها به کشور با مشکلات مختلف مواجه نشویم.

بنابراین برای انجام خریدهای خارجی همواره بهتر است که از انجام خدمات خرید خارجی که توسط شرکت ها و گروه های بازرگانی ارائه می شود، استفاده نماییم تا تمامی مراحل واردات و ترخیص کالا از گمرک مطابق با شرایط و قوانین واردات و صادرات کالا انجام شود.

در زمینه انجام خریدهای خارجی همواره با چالش های مختلفی مواجه هستیم که عدم آگاهی در این زمینه می تواند شرایط واردات کالا را برای شما دشوار ساخته و هزینه های سنگینی را به دنبال داشته باشد.

بنابراین اگر به تازگی تجارت خود را آغاز کرده اید و در این زمینه اطلاعات چندانی ندارید، در مطالعه مقاله همراه ما باشید تا ضمن معرفی نکات مهم در انجام خریدهای خارجی، شما را با انجام خدمات خرید خارجی که توسط شرکت های بازرگانی ارائه می شود، آشنا سازیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>