اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون اینترنشنال ProStar
کامیون اینترنشنال ProStar که در دو حالت 6x4 و 4x2 و با دو کابین Day Cab و Sleeper Cab عرضه می‌شود، به گونه ای طراحی شده است که آمادگی حمل بارهای سنگین در مسافت های طولانی را داشته باشد. از جمله رقبای این آمریکایی سرسخت می توان به Kenworth T700 و Freightliner Cascadia و Peterbilt 587 اشاره کرد. ارائه سه پیشرانه مختلف MaxxForce در کنار طراحی آیرودینامیک و تکنولوژی های روز دنیا سبب می شود ProStar یکی از کم مصرف ترین کامیون های کلاس خود باشد.

کامیون اینترنشنال ProStarطراحی بدنه
همانند دیگر محصولات کمپانی اینترنشنال، ProStar نیز در طراحی کابین خود از خطوط شیب دار و منحنی بهره می برد؛ طراحی جدید سقف، کاهش فاصله سپر جلو و هنچنین کاهش ارتفاع کاپوت همگی در بهبود آیرودینامیک کامیون موثر هستند. طبق ارزیابی های کمپانی سازنده، طراحی آیرودینامیک این کامیون 7 درصد مصرف سوخت آن را در مقایسه با کامیون هایی با مشخصات مشابه در کلاس خود کاهش داده است. در جلوی کامیون، جلوپنجره کرومی با خطوط عمودی براق خودنمایی می کند؛ لوگوی کمپانی نیز، در قسمت بالای جلوپنجره حک شده و ترکیب زیبایی ایجاد کرده است.

کامیون اینترنشنال ProStar

خطوط کاپوت به زیبایی و با ظرافت تمام به سمت عقب کامیون کشیده شده اند و طراحی گلگیرها نیز، علاوه بر افزایش آیرودینامیک بر زیبایی هرچه بیشتر ProStar افزوده اند. طراحی چراغ های جلو و قرارگیری آنها داخل گلگیرها نیز، جلوه بیشتری به قسمت جلوی کامیون بخشیده است. از دیگر جلوه های بصری این کامیون می‌توان به چراغ های مه شکن و ورودی های هوای تعبیه شده داخل سپر اشاره کرد. طراحی شیشه جلو، آینه ها و رکاب های جانبی نیز، همگی بر طراحی آیرودینامیک اینترنشنال ProStar صحه می گذارند.

کامیون اینترنشنال ProStar

طراحی داخلی
ارتفاع کم شاسی از سطح زمین، ورود و خروج آسان و راحتی را در پی دارد. در مجموع می توان گفت داخل کابین ProStar مردم پسند و زیبا بوده و علی رغم استفاده از مواد سفت و سخت که جزو مشخصه های معمول این کلاس می باشد، طراحی داخلی این کامیون حس خوبی به سرنشینان منتقل می کند، به ویژه در مدل Sleeper Cab. طراحی راننده محور داشبورد و قرارگیری دکمه ها و اهرم های کنترل در نزدیکی صندلی راننده، دسترسی به آنها را آسان می سازد. همین امر، در خصوص صفحه کیلومتر نیز صادق است و طراحی زیبای نشانگرها و استفاده از زمینه سفیدرنگ و بزرگ برای آنها، به خواندن راحت تر اعداد و ارقام کمک شایانی می‌کند.

کامیون اینترنشنال ProStar

نمایشگر مجهز به بلوتوث و یک میکروفن کوچک که در سقف تعبیه شده است، از دیگر ویژگی های ProStar هستند. پدال ها، غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده به خوبی با یکدیگر هماهنگ بوده و عملکرد مناسبی از خود نشان می دهند. گفتنی است، کابین این کامیون به قدری جادار است که بدون کوچک ترین شکایتی در خصوص فضای سر و پا و شانه، می توانید به راحتی داخل آن بایستید.

کامیون اینترنشنال ProStar

امکان تنظیم صندلی های بادی مجهز به زیرآرنجی های تاشو در حالت های مختلف، راحتی و آرامش بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد. فرمان تلسکوپی با قابلیت بالا و پایین رفتن نیز، بر راحتی هرچه بیشتر راننده می افزاید. قرارگیری دکمه های مربوط به کروز کنترل، ترمز موتور، روشن کردن چراغ های جلو و راهنما، تنظیم صدا و موج رادیو و همچنین بوق بادی بر روی فرمان، از دیگر ویژگی هایی است که لذت رانندگی با ProStar را صدچندان می کند. موقعیت رانندگی عالی در کنار دید مناسب، هم از جلو و هم از بغل، از دیگر ویژگی هایی هستند که رانندگی با این کامیون را لذت بخش می سازند. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد ProStar می توان به امکان سفارش پنجره های کوچک در قسمت تخت خواب اشاره کرد.

کامیون اینترنشنال ProStar

سیستم انتقال قدرت
کامیون اینترنشنال ProStar با سه پیشرانه MaxxForce13، MaxxForce11، و MaxxForce15 و دو گیربکس Eaton Fuller دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود. وجود سیستم سوخت رسانی پرفشار، دو توربوشارژر و مدیریت گرمای مناسب، کم ترین مصرف سوخت و بیشترین گشتاور را در دور موتور پایین به ارمغان می آورند. شایان ذکر است، هر سه پیشرانه MaxxForce از آهن گرافیت فشرده ساخته شده اند که علاوه بر کاهش وزن، افزایش مقاومت آنها را در پی دارد. سیستم EGR پیشرفته با بازگرداندن خروجی اگزوز خنک شده به داخل موتور، آلایندگی ProStar را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. بهره گیری از ترمز موتور Jacobs، علاوه بر افزایش قدرت ترمز، کاهش اصطکاک ترمزها را در پی دارد.

کامیون اینترنشنال ProStar

تجربه رانندگی
موقعیت مناسب محور جلو با کاهش شعاع گردش و استفاده از سیستم تعلیق بادی چهار نقطه ای برای اتاق، رانندگی نرم تر و ساکت تری را سبب می شوند. عملکرد خوب فرمان و دایره گردش کوچک، رانندگی و مانور دادن با این سنگن وزن آمریکایی را لذت بخش می سازند. همان طور که پیش از این گفته شد، اینترنشنال ProStar در دو حالت 6x4 و 4x2 عرضه می شود و محور جلوی آن تحمل وزنی بین 7-6 تن و محور عقب آن در حدود 23 تن را دارا می باشد.

کامیون اینترنشنال ProStar

نظر نهایی
اینترنشنال ProStar با طراحی زیبا، مصرف سوخت کم و آسایش و راحتی بی نظیر افراد بسیاری را به سوی خود می کشد. آرامش و آسایش حاکم بر کابین و ارگونومی خوب آن در کنار موتور پر قدرت و هندلینگ عالی، این کامیون آمریکایی را به یکی از بهترین گزینه های موجود در دنیای خودروهای سنگین و حمل و نقل تبدیل می کند.

کامیون اینترنشنال ProStar

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رسول میلادی:
این کامیون از هر نظر ایده آل است فقط در ایران به سبب طول زیادآن فعالیتش محدود است اگر نوع کابین بی دماغ باشه این محدودیت دیگر نیست
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>