اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدت زمان ترخیص کالا از گمرک دغدغه مهم تجار و بازرگانان:
یکی از مهم ترین سوالاتی که تجار و بازرگانان همیشه از مشاورین بازرگانی می پرسند، مدت زمان ترخیص کالا از گمرک است که در واقع این موضوع با توجه به اهمیت زمان در سود دهی پروژه های تجاری، بسیار مهم و مورد توجه می باشد.

ترخیص4

در زمینه واردات و صادرات کالاها با مراحل مختلفی از ترخیص کالا در گمرکات کشور مواجه هستیم که هر یک بسته به شرایط و ضوابط تعیین وقت و هزینه بسیاری را از ما می گیرند، بنابراین طبیعی است که از همان آغاز به فکر مدت زمان ترخیص کالا از گمرک باشیم.

واردات و صادرات کالا همواره در رأس تجارت های بزرگ قرار می گیرند و نسبت به سایر کسب و کارها از درآمدهای بالاتری نیز برخوردار می باشند؛ اما این فعالیت تجاری نیز همچون سایر کسب و کارها دغدغه ها و چالش های خاص خود را دارد که اگر بلد راه نباشید، قطعا در همان مراحل آغازین با شکست مواجه می شوید.

آشنایی با شرایط، قوانین و مراحل مختلف واردات و ترخیص کالا از جمله موضوعاتی است که پیش از هر اقدامی در زمینه آغاز تجارت های خود، باید با آن ها آشنا شوید تا با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی به فعالیت پرداخته و در کوتاه مدت به سوددهی های کلان دست یابید.

مراجعه به گمرک، انجام تشریفات خاص اداری، ارائه اسناد و مدارک ترخیص کالا، دریافت مجوزهای واردات و صادرات کالا و در نهایت ترخیص کالا از گمرک همگی چالش هایی از انجام تجارت های بین المللی بزرگ هستند که با توجه به شرایط و ضوابط خاص خود وقت و هزینه زیادی از شما می گیرند.

به طوری که در همان ابتدا این دغدغه در ذهن شما به وجود می آید که مدت زمان ترخیص کالا از گمرک چقدر طول می کشد یا ترخیص کالا از گمرک چقدر زمان می برد؟

در واقع تمامی این سوالات و دغدغه ها برای این است که شما بتوانید برنامه ریزی های تجاری خود را مدیریت نموده و با حداقل زمان ممکن امور بازرگانی تجارت خود را به انجام برسانید.

محاسبه مدت زمان ترخیص کالا از گمرک به عوامل مختلفی بستگی دارد و به قطعیت نمی توان گفت کالایی که این بار در تجارت خود انتخاب کرده اید، همچون کالاهای وارداتی قبلی ظرف چند روز بعد از ورودشان به گمرک ترخیص خواهند شد، با این حال با بررسی چند عامل مهم می توان برنامه ریزی تقریبی برای بررسی مدت زمان ترخیص کالا از گمرک انجام داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>